نظارت بر تأسیسات گردشگری اردبیل تشدید می گردد

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل گفت: به منظور کیفی سازی خدمات، نظارت بر تأسیسات گردشگری اردبیل تشدید می گردد.

نظارت بر تأسیسات گردشگری اردبیل تشدید می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه هم اندیشی با روسای شهرستان های اردبیل با موضوع گردشگری اظهار کرد: کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده به ویژه از سوی مراکز اقامتی می تواند ماندگاری مسافران را افزایش دهد.

او با اشاره به افزایش سفرها به اردبیل در امسال اضافه کرد: این مهم در سایه تبلیغ و معرفی جاذبه ها حاصل شده و ضروری است با آموزش و فرهنگ سازی، نظارت بر تأسیسات، بازاریابی و تبلیغات نسبت به افزایش ماندگاری مسافران اقدام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی خواهان مشارکت شهرستان ها در نظارت بر مراکز اقامتی شد و گفت: ضروری است برای رونق گردشگری مناطق متناسب با ظرفیت هر منطقه، برنامه های هر شهرستان تا خاتمه اردیبهشت ماه ارائه گردد.در ادامه معاونت گردشگری برنامه جامعی تدوین نموده و در راستای توسعه گردشگری مناطق، با تقویم زمانی معین نسبت به اجرای آن اقدام می نماید.

او همچنین به ضرورت توسعه بوم گردی در شهرستان ها تأکید کرد و اضافه کرد: با توجه به این که واحدهای بوم گردی امروزه از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار است، ضروری است راه اندازی بوم گردی و حمایت از بخش خصوصی باهدف رونق اقتصاد گردشگری موردتوجه قرار گیرد.

صغری فرشی معاون گردشگری استان نیز خواهان توسعه بوم گردی در شهرستان ها مطابق تعهدات هر شهرستان شد.

او به ضرورت ارائه گزارش ماهانه از نظارت بر تأسیسات گردشگری شد و اضافه کرد: انتظار می رود شهرستان ها برنامه های خود را تا خاتمه امسال ارائه نمایند.

او همچنین از تشدید نظارت ها بر تأسیسات گردشگری اطلاع داد و خواهان همکاری روسای شهرستان ها در نظارت و بازرسی بر عملکرد تأسیسات شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 328

به "نظارت بر تأسیسات گردشگری اردبیل تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر تأسیسات گردشگری اردبیل تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید