نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج

به گزارش مجله افتخار، فروشگاه و تعمیرگاه صمدی نماینده مجاز ایران رایاتور در کرج با بیش از 10 سال فعالیت تخصصی در زمینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی توانسته اعتماد مشتریان خود را درسطح استان البرز و شهر کرج جلب نماید.

نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج

این مجموعه علاوه بر فروش ، خدمات، نصب ، تعمیر و سرویس هر دو سیستم را از مهارت های خود میداند . سیستم های گرمایشی یعنی پکیج ها از هر برندی قاعدتا به تعمیر نیاز پیدا مینمایند مگر در مواردی که سرویس سالیانه دستگاه به موقع انجام شود ، زیرا این کار باعث فرسوده نشدن قطعات پکیج شده و طول عمر دستگاه را افزایش میدهد . بنابراین مراکزی چون مرکز فروش و تعیرات سیستم های سرمایشی و گرمایشی صمدی در کرج با داشتن نمایندگی های مجاز برترین گزینه برای انتخاب هستند. به این علت که هم مورد اطمینان و انتخاب شده شرکت های برند هستند و هم خدمات پس فروش را خود به عهده دارند ازین رو بعد از خرید خیالمان بابت گارانتی پکیج راحت میباشد چون خود مجموعه با داشتن تخصص در این حوزه تعمیر کار را به محل اعزام میکند و به صورت رایگان تمامی کارهای مورد نیاز را در رابطه با تعیمرات انجام میدهد .

فروش و خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در اقسا نقاط البرز برترین و مجهز ترین مجموعه تعمیر و سرویس پکیج ، فروش و خدمات تمامی محصولات ایران رادیاتور در کرج و عظیمه با برترین سابقه کاری . فروش و خدمات پس از فروش کولر گازی های ایران رادیاتور با قیمتی رقابتی و گارانتی شرکتی تعمیر و سرویس سالیانه کولر گازی های دو تیکه و کولر گازی های ایستاده در کرج . انجام تمامی خدمات پکیج از جمله فروش ، نصب ، سرویس کامل ، تعمیر پکیج در کرج به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی بدون برگشت و نارضایتی در مجموعه صمدی کو انجام میشود . با کمال افتخار در رده بندی امتیاز دهی از طرف شرکت ایران رادایاتور مجموعه ما در راستای جلب رضایت مشتری و خدمات دهی عالی و پیشرفته نشان پلن A یعنی برترین رتبه را از شرکت دریافت کرده است.

نمایندگی فروش پکیج های ایران رادیاتور در کرج

پکیج های ایران رادایاتور در بین مردم بسیار محبوب و شناخته شده است به این علت که تقریبا پکیج های کم ایرادی هستند و ازین رو میگوییم کم ایراد که هنوز در بازار، پکیج بی عیب و نقصی وجود ندارد اما پیکج های ایران رایاتور با توجه به تجربه کاری ما و محبوبیتش بین مردم و معتبر بودن این مجموعه بی نظیر می توان متوجه شد که پکیج های خوبی در بازار هستند . نمایندگی فروش پکیج های ایران رادیاتور در کرج زیر نظر شرکت ایران رادیاتور میباشند شما در هر منطقه ای که هستید به راحتی با سرچ کلمه نمایندگی ایران رادیاتور در کرج یا هر محله دیگری در گوگل به راحتی به شماره تماس نمایندگی ها در کرج دسترسی پیدا میکنید .

نمایندگی فروش کولر گازی ایران رادیاتور در کرج

متخصصین مجموعه فروشگاه صمدی با فروش کولر گازی های ایران رادیاتور و نصب و راه اندازی این سیستم ها به صورت رایگان در حال خدمت گذاری به مردم کرج هستند.

گارانتی دستگاه های ایران رادیاتور فقط در نمایندگی ها انجام میشود و نصاب های غیر معتبر نیز کار نصب را انجام میدهند اما به صورت غیر قانونی گارانتی دستگاه را به شرکت ارجاع میدهند . به این صورت که با تبانی با یک نماینده برگه های گارانتی را به شرکت میرسانند . برای جلو گیری از این قانون شکنی فقط و فقط با نمایندگی های مجاز ایران رادیاتور در تماس باشید .

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در کرج

خدمات پس از فروش در کرج یا در هر شهر دیگری به این معنی میباشد که بعداز خرید کولر گازی یا پکیج یا هر نوع وسیله مکانیکی دیگری خریدار دیگر نگران نصب و راه اندازی دستگاهش نیست.

خدمات پس از فروش باید پشتیبانی دستگاه را به صورت کاملا رایگان انجام دهد و مشتری را از هر لحاظ به جهت خدمت رسانی راضی نماید.

گارانتی ایران رادیاتور در کرج

گارانتی محصولات ایران رادیاتور همانطور که گفته شد فقط و فقط باید در نمایندگی های مجاز انجام شود . اگر از شهر دیگری کولر گازی ایران رادیاتور یا پکیج ایران رادیاتور را تهیه کردید نگران نباشید این مجموعه ها موظف هستند فقط هزینه نصب را از مشتری بگیرند و دستگاه را با رعایت اصول ایمنی نصب کرده و کارت گارانتی را مهر وامضا کرده به مشتری تحویل دهند.

نصب کولر گازی ایران رادیاتور

نصب کولر گازی ها از کارهای بسیار تخصصی و پر تجربه ای بوده که معمولا مشتریان کولر گازی به شدت در مورد نصب کولر گازی هاشون حساس هستند. ازین رو نصاب کولر گازی باید به بر کار خود کاملا مسلط باشد . به جز مسائل زیبایی مسائل ایمنی دستگاه نیز مطرح است . مثلا اگر پنل کولر گازی چند میلی متر فقط چند میلی متر منحرف باشد و تراز نباشد ممکن است لوله درین آب را به خوبی تخلیه نکند و به کولر گازی آسیب بزند .

نصب پکیج ایران رادیاتور در کرج

پکیج از لحاظ اینکه یک وسیله گاز سوز میباشد باید تمامی موارد ایمنی کاملا و با وسواس خاص رعایت شود، بعد از خرید پیکج ایران رادیاتور از کارشناسان مجموعه بخواهید حتما جایگاه نصب پکیج را بررسی نمایند تا موارد ایمنی و پرخطر نصب را برایتان برطرف نمایند ، و بعد از برطرف کردن نصب را تائید نمایند.

بعد از نصب پکیج به مساله مهم لوله دودکش میرسیم، این موضوع هم مانند دیگر موارد ایمنی مستقیما با جان انسان در ارتباط است از این جهت بهتر است اگر پکیج در محیط آشپزخانه نصب میشود از پکج های فن دار استفاده شود تا دود های سمّی ناشی از احتراق خارج شود و اگر پکیج در محیط باز و بالکن البته مسقف و نصب میشود بهتر از لوله دودکش های دو جداره استفاده شود . این لوله دودکش های دو جداره از طریق جداره های موجود باعث خروج بهتره دود های سمّی شده و ایمنی بالاتری نسبت به لوله دودکش های معمولی دارند .

منبع: اتاق
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2176

به "نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید