هشدار دولت نجات ملی یمن به سازمان ملل درباره تضعیف ابتکار سازمان ملل

به گزارش مجله افتخار، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در ملاقات نماینده ویژه سازمان ملل در امور این کشور، در خصوص تشدید درگیری ها در شرق صنعا از سوی ائتلاف سعودی هشدار داد.

هشدار دولت نجات ملی یمن به سازمان ملل درباره تضعیف ابتکار سازمان ملل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مهدی المشّاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در ملاقات نماینده ویژه سازمان ملل در امور این کشور با وی، درباره تشدید درگیری ها در جبهه شرق صنعاء و استان های نهم و مأرب هشدار داد.

او به مارتین گریفیتس گفت: تشدید درگیری ها در جبهه مأرب و نهم که با پوشش هوایی جنگنده های سعودی همراه بوده، اگر ادامه پیدا کند، منجر به سرانجام ابتکار عملی خواهد بود که شخص او آن را ارائه نموده است.

اشاره مشاط به کوشش های نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن است که طی نزدیک به یک سال به ویژه بعد از حمله موشکی تلافی جویانه ارتش یمن به پالایشگاه های نفتی سعودی صورت می گیرد.

به نوشته المسیره، در ملاقات گریفیتس با مشاط، رئیس مجلس دولت نجات ملی (مستقر در صنعاء) و رئیس شورای وزیران دولت نیز حضور داشتند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن و مقام سازمان ملل طی این ملاقات همچنین در خصوص علت تأخیر بسیاری از گام هایی سازمان ملل وعده آن را داده بود مانند بازگشایی فرودگاه صنعاء گفت وگو و رایزنی کردند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 734

به "هشدار دولت نجات ملی یمن به سازمان ملل درباره تضعیف ابتکار سازمان ملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار دولت نجات ملی یمن به سازمان ملل درباره تضعیف ابتکار سازمان ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید