پلوسی: آمریکا نمی تواند وحشیگری و خونریزی بیشتری راه بیندازد

به گزارش مجله افتخار، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم ترامپ درباره فروش سلاح و اعزام نیرو به عربستان و امارات را دور زدن کنگره عنوان نموده و گفت ترامپ چشم خود را بر روی خشونت عربستان علیه یمنی های بی گناه بسته است.

پلوسی: آمریکا نمی تواند وحشیگری و خونریزی بیشتری راه بیندازد

به گزارش، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بیان کرد: طرح دونالد ترامپ برای تسریع در تحویل تجهیزات نظامی به عربستان سعودی و امارات و استقرار نیرو های آمریکایی بیشتر در منطقه، جدیدترین اقدام بسیار بد دولت ترامپ برای دور زدن هر دو حزب و خواست کنگره اعم از مجلس نمایندگان و سنا به شمار می آید.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ترامپ چشم خود را بر روی خشونت مداوم عربستان سعودی علیه یمنی های بی گناه و همچنین قتل هولناک جمال خاشقجی می بندد.

پلوسی گفت: آمریکا نمی تواند وحشیگری بیشتر و خونریزی راه بیندازد. این اقدامات غیرقابل قبول باعث به صدا در آمدن زنگ خطر شده اند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اضافه نمود: آمریکایی ها از جنگ خسته شده اند و هیچ علاقه ای به ورود به درگیری دیگری در خاورمیانه، به ویژه به نیابت از عربستان ندارند. ترامپ امنیت ما را تضعیف می نماید و جان سربازان ما را به خطر می اندازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 402

به "پلوسی: آمریکا نمی تواند وحشیگری و خونریزی بیشتری راه بیندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: آمریکا نمی تواند وحشیگری و خونریزی بیشتری راه بیندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید