پنجمین کتاب رمان ژانر منتشر شد، داستان چمدان مشکوک در راه آهن

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، پنجمین عنوان از مجموعه رمان ژانر با عنوان بی تابوت نوشته لیلا زارع به تازگی توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

پنجمین کتاب رمان ژانر منتشر شد، داستان چمدان مشکوک در راه آهن

کتاب های مجموعه رمان ژانر قرار است احیاکننده ژانرهای فراموش شده رمان فارسی باشند و عناوینش در گروه های ژانری تریلر، ترسناک، فانتزی، جنایی و علمی - تخیلی قرار دارند. پیش از این، 4 رمان مرد دیوانه، جمجمه جوان، خاک آدم پوش و کاج ها وارونه اند از این مجموعه منتشر شده اند. دبیر این مجموعه محمدحسن شهسواری است.

رمان بی تابوت در ژانر جنایی نوشته شده است. لیلا زارع نویسنده این اثر، پیش تر در رمان جمجمه جوان از همین مجموعه، بخت خود را در زمینه پلیسی نویسی آزموده و حالا دومین رمان پلیسی خود را نوشته است.

داستان بی تابوت در بستر زمانی ایام عید نوروز در شهر تهران جریان دارد. شهر خلوت ترین روزهای خود را پشت سر می گذارد اما ایستگاه راه آهن یکی از شلوغ ترین اماکن تهران است. در این ایستگاه پلیس چمدانی را پیدا می نماید که جنازه مثله شده زنی در آن است. به این ترتیب سروان روزبه افشار مامور پیدا کردن پاسخ معمای این چمدان و زن کشته شده می گردد...

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

پیرمرد گیج شده بود، سرش بین بهمنی که حالا از اتاق بیرون رفته بود و افشار که همان جا ایستاده بود می چرخید. بعد راه افتاد طرف خروجی. افشار هم دنبال سرش رفت. بهمنی جلو ورودی اتاقی آن طرف سالن ایستاده بود. پیرمرد گفت: دختر کوچیکمه.

بهمنی تقه ای به در زد و دستگیره را کشید. پیرمرد خودش را رساند به او. افشار نگاهی به سالن نیمه تاریک و خاک گرفته انداخت و دنبال سر آن ها رفت. بهمنی رفته بود داخل. پیرمرد هم همین طور. بوی سم غلیظ تر به مشامش خورد. وقتی افشار وارد شد جا خورد؛ آدمی مچاله شده با سری تراشیده گوشه اتاق روی تشک زردی یک وری پشت به آن ها خوابیده بود. کنار دستش زنی بلاتکلیف ایستاده بود، انگار باز شدن در مجبورش نموده بود بایستد. اگر پیرمرد دو بار تاکید ننموده بود آن موجود مچاله دخترش است، افشار نمی توانست این را بفهمد. از دختر فقط پوست حساس و نازکی باقی مانده بود که روی استخوان های کج و معوج شده اش کشیده شده بود. کنار تشک لیوانی فلزی و چند بسته قرص گذاشته بودند. افشار جلوتر رفت و به نام قرص ها نگاه کرد. آن قدر به اسم داروهایی که در کاغذ کشف شده از چمدان نوشته شده بود دقت نموده بود که حالا با یک نگاه می فهمید هیچ کدام از قرص های کنار تشک اسمشان شبیه نام داروهایی که در خاطر سپرده نیست. پرسید: مشکلش چیه؟

زن به حرف آمد: از گردن به پایین فلجه!

این کتاب با 208 صفحه، شمارگان 990 نسخه و قیمت 18 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 106

به "پنجمین کتاب رمان ژانر منتشر شد، داستان چمدان مشکوک در راه آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین کتاب رمان ژانر منتشر شد، داستان چمدان مشکوک در راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید