جشنواره نوروزی از 20 اسفند شروع میشود، عرضه کالا ها با سود کمتر و تخفیف

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران- قاسم نوده فراهانی با اشاره به مزیت های برگزاری جشنواره فروش نوروزی اصناف گفت:با بیان اینکه حمایت از فراوری و حقوق مصرف کننده اولویت اصلی جشواره نوروزی است، از اتحادیه واحدهای صنفی مختلف در تهران، واحدهای صنفی حدود 50 اتحادیه در این جشنواره مشارکت فعالی نموده اند. طبق برنامه ریزی قرار است این طرح از 20 اسفندماه امسال در تهران شروع گردد.

جشنواره نوروزی از 20 اسفند شروع میشود، عرضه کالا ها با سود کمتر و تخفیف

به گزارش خبرنگاران به نقل از اتاق اصناف تهران، رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مشارکت بعضی از اتحادیه ها در این جشنواره ضروری نیست، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره فروش کالا و خدمات به قیمت مناسب به مردم در ایام شب عید است، لذا به تمام اتحادیه های صنفی ابلاغ نموده ایم هر واحد صنفی بخواهد می تواند در این جشنواره مشارکت کند و هیچ محدودیتی برای صدور مجوز شرکت در این جشنواره قایل نشده ایم.

وی بیان نمود: در این جشنواره واحدهای صنفی مشارکت فعالی دارند که مردم برای خرید کالاهای آنها به خصوص در اسفندماه هر سال احتیاج دارند و هدف ما از برگزاری آن عرضه کالا و خدمات با قیمت مناسب و سود کمتر به مصرف نمایندگان است.

فراهانی با بیان اینکه در جشنواره فروش نوروزی اصناف فقط کالاهای فراوری داخل به هموطنان عرضه خواهد شد، گفت: با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده در این جشنواره از فروش کالاهای قاچاق جلوگیری می گردد و قرار است در این طرح بعضی از واحدهای صنفی با تخفیف 15 تا 20 درصدی و یا بعضی دیگر با سود کمتر کالاهای خود را به مردم عرضه نمایند.

وی تاکید نمود: در این جشنواره فروشندگان پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، قنادی، فرش فروشی ها، مبل، لوازم خانگی، آجیل فروشان و به خصوص میوه فروشان مشارکت فعال دارند، زیرا در این ایام مردم به خرید این کالاها احتیاج دارند و تاکید شده است که نظارت بر میوه فروشی ها بیشتر گردد، تا میوه به قیمت مناسب در بین مردم توزیع گردد.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به قیمت میوه در کشور گفت: معمولا قیمت میوه را عرضه و تقاضای بازار مشخص می نماید و طبق هماهنگی های به عمل آمده با اتحادیه یارفروشان و اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در تهران از فردا بازرسان بیشتری در اختیار این اتحادیه ها قرار می گیرد تا با کنترل بیشتر میوه با قیمت مناسب به دست مصرف نمایندگان برسد.

وی اظهارداشت: قرار است که جشنواره فروش نوروزی اصناف تا 15 فروردین ماه سال 1400 ادامه داشته باشد و از فردا بازرسان اتاق اصناف تهران کار خود را در این زمینه شروع می نمایند و اگر احتیاج باشد تعداد گشت های بازرسی خود را در سطح شهر تهران افزایش خواهیم داد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1468

به "جشنواره نوروزی از 20 اسفند شروع میشود، عرضه کالا ها با سود کمتر و تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره نوروزی از 20 اسفند شروع میشود، عرضه کالا ها با سود کمتر و تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید