آشنای با سینک گرانیتی

به گزارش مجله افتخار، سینک گرانیتی کالای لوکس و مدرن و حتی این روزها دیگر به نام یک سایت تخصصی و فروشگاه آنلاین نیز آن را می شناسند.

آشنای با سینک گرانیتی

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سینک گرانیتی ایرانیان، سینک گرانیتی جدیدا عضوی در هر آشپزخانه مدرن ایرانی شده است و تمیزی، زیبایی و مراقبت از آن بیش از هر وسیله دیگری در آشپزخانه مهم است. به علت این که شستشوی ظروف و سایر مواد غذایی مانند میوه و سبزی همگی درون سینک ظرفشوئی انجام می گردد بنابراین کیفیت سینک، استاندارد بودن و ابعاد آن نیز اهمیت بسیاری دارد. خرید سینگ گرانیتی از یک فروشگاه آنلاین و تخصصی نیز می تواند کار شما را بسیار آسان نماید.

سینک گرانیتی و انواع آن

سینک گرانیتی نه تنها از لحاظ ظاهر بلکه از نظر کیفیت نیز با انواع سینک های استیل موجود در بازار فرق دارد. از جمله ویژگی های قابل توجه سینک گرانیتی ، می توان به مقاومت بالا در برابر خط و خش پذیزی و خاصیت آنتی باکتریال بودن آن اشاره نمود که سلامت مصرف نمایندگان را تأمین می نماید. در هنگام خرید سینک گرانیتی به تعداد تک لگنه و یا دو لگنه بودن سینک، سایز سینک، عمق لگن ها، تنوع رنگبندی، کیفیت و شرکت سازنده آن دقت نمایید.

سینک گرانیتی تک لگن

سینک گرانیتی تک لگن که در سایز های 50،60،70،80 و 90 سانتیمتری با عمق لگن های بین 19 و 20 و طول 50 و 40 وجود فراوری می شوند. قیمت سینک گرانیتی تک لگن با توجه به رنگ، ابعاد، نحوه نصب و نام برند متغییر است. سینک تک لگن گرانیتی مناسب آشپزخانه های با متراژ کم، مناسب اداره ها و باربیکو می باشند. در فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی می توانید سینک های تک لگن با ابعاد مختلف و رنگبندی های متنوع بیشتری را مشاهده نمایید.

سینک گرانیتی تک لگن سایز 100 با سینی و یا با یک لگن کوچک تر نیز وجود دارد البته بهتر است بگویم لگن میوه شوی. این نوع سینک ها معمولا دارای سایز 100 سانتیمتری بوده که دارای یک لگن بزرگ و یک لگن نسبتا کوچکتر برای شستشوی میوه است و یا کاربرد های خاص دیگری دارد

سینک گرانیتی دو لگن بدون سینی

سینک گرانیتی دو لگن بدون سینی معمولا دارای دو لگن یک اندازه بوده و ابعاد سینک سانتیمتر75 تا 80 سانت است. اگر فضای آشپزخانه یا ابعاد صفحه کابینت شما محدودیت نصب برای سینک ظرفشوئی دارد برترین گزینه خرید سینک گرانیتی دو لگنه بدون سینی با قیمت مناسب می باشد. مزیت سینک گرانیتی دوقلو نسبت به سینک تک لگن اینسن که در یک لگن سینک ظرف های کثیف را جمع نموده و با مایع می شوریم و در لگن دوم سینک ظروف را آبکشی می نماییم. اگر قصد خرید سینک گرانیتی دولگن بدون سینی قیمت مناسب را دارید کافیست یک سری به فروشگاه آنلاین و تخصصی سینک گرانیتی ایران بزنید.

سینک گرانیتی دو لگن بدون سینی همان طور که از نام ش پیداس دیگر قسمت سینی کنار سینک را ندارد و تنها دارای دو لگن به هم چسبیده می باشد که بصورت کار نیز نصب می گردد. این سینک های گرانیتی که به تازگی سوگلی آشپزخانه شده اند در رنگ بندی های مشکی، طوسی، سفید، کرم و رنگ های سفارشی فراوری و به فروش میرسد. انواع سینک گرانیتی در بازار وجود دارد که در ادامه به برسی مدل های بیشتر آن می پردازیم.

قیمت سینک گرانیتی

قیمت سینک گرانیتی با توجه به مواد اولیه ای که در فراوری آن استفاده شده، لوازم جانبی کنار سینک همانند تخته گوشت، سبد و نوع سیفون سینک متفاوت می باشد. مثلا قیمت سینک گرانیتی ایرانی با لوازم جابنی نسبت به سینک ظرفشوئی بدون لوازم جانبی ممکن است حتی یک میلیون هم اختلاف داشته باشد. شرکت های برترفراورینماینده سینک گرانیتی همانند گرانیکو، شاین، ونسی CM، ماگما استون و SMT که جزوء برترین فراورینمایندگان می باشد قیمت سینک گرانیتی را منصفانه تر از برندهای گمنام و مشابه خارجی تنظیم نموده اند.

قیمت سینک گرانیتی ایرانی نسبت به دیگر سینک های خارجی ارزان تر است. این روزها بیشتر طراحان مطرح در طرح های خود از سینک های گرانیتی به جای سینک های استیل استفاده می نمایند. البته عوامل مختلف دیگری نیز بر قیمت سینک گرانیتی تاثیر گذار هستند مثل تعداد لگن سینک، ابعاد سینک، رنگبندی و حتی لوازم جانبی همراه سینک همانند تخته گوشت، سبد ریلی یا سبد میوه شوی و حتی تجهیزات طلایی سیفون می باشد.

برترین مارک سینک گرانیتی ایران

برترین مارک سینک گرانیتی ایران به نظر شما کدام است؟ یا شاید بهتر است بگویم ازکدام برند سینک گرانیتی بخریم که سالها برای ما کار کند؟ فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی ایران اولین و تخصصی ترین فروشگاه آنلاین عرضه نماینده برترین مارک های سینک گرانیتی در ایران می باشد که وظیفه خود دانسته تا چند برند برتر و معتبر سینک گرانیتی ایرانی را به کاربران فضای مجازی معرفی نماید.

همان طور که پیش نیز گفته شد سینک گرانیکو، ونسی CM، سینک ظرفشوئی گرانیتی شاین، ماگما استون و سینک گرانیتی SMT چند برند باکیفیت و رقابتی در بازار ایران می باشند که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

اگر قصد خرید سینک گرانیتی ارزان قیمت را دارید به این موارد توجه نمایید که مواد بی کیفیت در ساخت سینک ممکن است در طولانی مدت برای شما دردسر ساز باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1841

به "آشنای با سینک گرانیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنای با سینک گرانیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید