پیروزی طلایی فولاد برابر هوانیروز ، دیدار استثنایی در اصفهان

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، آخرین مسابقه از ششمین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز دوشنبه 24 آذرماه با برگزاری یک بازی در شهر اصفهان به انتها رسید. این دیدار که با درخواست تیم های فولاد سپاهان و پرواز هوانیروز اصفهان و موافقت کمیته مسابقات در اصفهان برگزار شد، به سود طلایی پوشان فولاد مبارکه اصفهان به انتها رسید.

پیروزی طلایی فولاد برابر هوانیروز ، دیدار استثنایی در اصفهان

در سومین مسابقه امروز که با در خواست تیم های فولاد سپاهان و پرواز هوانیروز و موافقت کمیته مسابقات فدراسیون هندبال از ساعت 18:30 در اصفهان برگزار شد، تیم فولاد سپاهان اصفهان توانست دیگر تیم اصفهانی گروه خود را یعنی تیم پرواز هوانیروز که بازیکنان جوان تری در ترکیب خود دارد، را با نتیجه 23 بر 26 شکست دهد.

بدین ترتیب پرونده دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان که 19 آذر ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز با شرکت 12 تیم آغاز شد، با انجام این دیدار بین تیم های فولاد سپاهان و پرواز هوانیروز اصفهان در شهر اصفهان بسته شد.

فردا سه شنبه 25 آذرماه هم در یک دیدار معوقه از دور رفت مرحله اول لیگ برتر تیم های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران از ساعت 16 به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1342

به "پیروزی طلایی فولاد برابر هوانیروز ، دیدار استثنایی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی طلایی فولاد برابر هوانیروز ، دیدار استثنایی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید