کارشناسی داوری بازی فولاد و پرسپولیس

به گزارش مجله افتخار، یک کارشناس داوری معتقد است پنالتی داور برای فولاد که منجر به گل این تیم شد، اشتباه بوده است.

کارشناسی داوری بازی فولاد و پرسپولیس

حیدر سلیمانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی فولاد خوزستان در پرسپولیس تهران گفت: رضا کرمانشاهی برخلاف بازی های گذشته امروز خوب دوید و نزدیک به صحنه ها بود اما بزرگترین اشتباهش در دقیقه 46 با دریافت پنالتی به سود فولاد بود.

او اضافه نمود: داور در این صفحنه زاویه خوبی داشت و هم مهاجم و هم مدافع را به خوبی می دید اما نمی دانم چرا آن صحنه را پنالتی گرفت. حتی داور پشت دورازه می توانست به داور وسط یاری کند اما این کار را نکرد. فکر می کنم برداشت اقای رضا کرمانشاهی این بود که مدافع پرسپولیس با دست مهاجم فولاد را شارژ نموده اما در واقع اینطور نبود و برخورد آنچنانی شکل نگرفت.

کارشناس داوری همچنین اخطارهای داور به بازیکنان دو تیم را صحیح دانست و اضافه نمود: داور به علیرضا بیروانوند در انتها نیمه اول اخطار داد که درست بود؛ اگر بیرانوند ادامه می داد، مستحق اخراج می شد. در نیمه دوم نیز صحنه های پربرخوردی را شاهد بودیم. در صحنه ای نیز بودیمیر مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه فولاد در آفساید قرار داشت و یاری داور به درستی آفساید گرفت اما آقای کرمانشاهی ادامه بازی را خاطرنشان کرد و متوجه نشدیم چرا این تصمیم را گرفته است. این تصمیم داشت موجب جنجال می شد که با اخراج میرزاپور روبرو شدیم. در کل اخطارها به دو تیم درست بود. بازیکنان هم با اعتراض هایشان، داور را عصبانی کردند و این عصبانیت روی تصمیم های داور تاثیر داشت.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا گل مردود فولاد در دقایق ابتدایی بازی آفساید بود یا نه، به خبرنگاران گفت، در تصاویر تلویزیونی به صورت واضح نمی شد این صحنه را دید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 151

به "کارشناسی داوری بازی فولاد و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری بازی فولاد و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید