کبک دومین پذیرش خود را به وسیله Arrima برگزار کرد

به گزارش مجله افتخار، استان کبک از وقتی که از پورتال Arrima رونمایی کرده است دو پذیرش برگزار کرده که طی آنها مجموعا از 950 متقاضی دعوت کرده است تا تقاضای خود را برای دریافت گواهی انتخاب کبک یا CSQ ارائه کنند.

کبک دومین پذیرش خود را به وسیله Arrima برگزار کرد

اما در جدیدترین خبرهایی که در تاریخ 19 آگوست بر روی وبسایت وزارت مهاجرت کبک درج شده اند تعداد متقاضیان و هم نوع پروفایل آنها اعلام شده است. جدیدترین پذیرش در تاریخ 17 جولای برگزار گردید و طی آن برای 259 متقاضی که دارای پروفایل Expression of Interest و پیشنهاد شغل معتبر بودند دعوتنامه صادر شد. کبک بعلاوه برای افرادی نظیر دیپلمات ها و نمایندگان سازمان ملل که می بایست ماموریت های کاری در کبک انجام دهند طی این پذیرش دعوتنامه صادر نموده است.

لازم به ذکر است افرادی که دعوتنامه دریافت نموده اند 60 روز زمان دارند تا درخواست کامل خود را برای گواهی انتخاب کبک یا Certificat de sélection du Québec ارائه نمایند. سپتامبر 2018 بود که کبک از سیستم Arrima برای مدیریت بانک متقاضیان برنامه اسکیلد ورکر کبک یاQSWP رونمایی کرد. متقاضیان از Arrima برای ایجاد پروفایل Expression of Interest استفاده می نمایند و سپس آن پروفایل به بانک متقاضیان QSWP ارائه می گردد.

اولین پذیرش هم در تاریه 4 جولای 2019 برگزار گردیده و طی آن 691 دعوتنامه برای متقاضیان واجد شرایط زیر صادر شد:

  • درخواستشان برای گواهی انتخاب کبک در 16 ژوئن 2019 به سرانجام رسیده است و هنگام ارائه درخواست در کبک اقامت موقت داشته اند؛ یا
  • درخواستشان برای گواهی انتخاب کبک در 16 ژوئن 2019 به سرانجام رسیده است و هنگام ارائه درخواست در کبک مشغول تحصیل و کار بوده اند.
  • دارای پروفایل Arrima بوده و قبل از 17 دسامبر امسال Expression of Interest خود را تقدیم وزارت مهاجرت کبک نمایند.

تاریخ 16 ژوئن 2019 روزی است که اصلاحات ایجاد شده در قوانین مهاجرت کبک به تصویب رسید و طی آن درخواست 16 هزار متقاضی مهاجرت به وسیله برنامه اسکیلد ورکر لغو شد.همه درخواست های لغو شده قبل از رونمایی از سیستم Arrima ارائه شده اند؛ وزیر مهاجرت کبک سیستم Arrima را با احتیاجهای بازار کار کبک متناسب تر می داند.

متقاضیانی که در هر یک از این دو دسته اولویت بندی شده ای قرار دارند که درخواستشان لغو شده است، و هنوز پروفایل Arrima ایجاد ننموده اند چنانچه مایل هستند برای دریافت گواهی انتخاب کبک یا به اختصار CSQ در نظر گرفته شوند تا 16 دسامبر 2019 فرصت دارند پروفایل خود را در Arrima بسازند. وزیر مهاجرت کبک گفته است که از الان تا 16 ژانویه 2020 برای متقاضیان اولویت بندی شده مزبور چندین دور صدور دعوتنامه برگزار خواهد شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1732

به "کبک دومین پذیرش خود را به وسیله Arrima برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبک دومین پذیرش خود را به وسیله Arrima برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید