کد دستوری 8010 برای پیگیری شکایت های حوزه ICT

به گزارش مجله افتخار، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کد دستوری #8010* را برای پیگیری کاربران از شکایت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی کرد.

کد دستوری 8010 برای پیگیری شکایت های حوزه ICT

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از رگولاتوری، پیمان قره داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری گفت: در راستای اطلاع رسانی سریع از آخرین شرایط شکایات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195، کد دستوری #8010* راه اندازی شد.

وی گفت: از این پس کاربران می توانند برای پیگیری شکایات سامانه 195 کد دستوری #8010* را شماره گیری نموده و با انتخاب گزینه 2 و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه 195 دریافت نموده اند، در قالب پیامک از آخرین شرایط شکایت خود آگاه شوند.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف نماینده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه 195 با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و برطرف مسائل آنان در حوزه ICT راه اندازی شده است، اظهار داشت: برای دسترسی راحت تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته ایم که براساس آن کاربران می توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای 195 شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت نمایند.

قره داغی درباره ضرورت راه اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود بعضی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره 195 را نداشته باشند، کد دستوری#8010* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راه اندازی شده است.

به گفته وی، این روش بسیار راحت تر از سایر روش های پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1039

به "کد دستوری 8010 برای پیگیری شکایت های حوزه ICT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد دستوری 8010 برای پیگیری شکایت های حوزه ICT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید