کلنگ زنی طرح انتقال آب دریای عمان به استانهای شرقی کشور در دهه فجر

به گزارش مجله افتخار، استاندار سیستان و بلوچستان از امضای تفاهم نامه مشارکت شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران و سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار در پروژه طرح انتقال آب از دریای عمان به استانهای شرقی این کشور اطلاع داد.

کلنگ زنی طرح انتقال آب دریای عمان به استانهای شرقی کشور در دهه فجر

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران از چابهار، احمد علی موهبتی در نشست مشترک استانداران سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به همراه مدیران وزارت نیرو و وزارت صمت گفت: امیدواریم این اقدامات که نهایی شدن آن در دست انجام است به مرحله اجرا برسد و عزت آفرینی آن در شرق کشور که یاری به فراوری ملی است محقق گردد.

وی در ادامه گفت: در کنار این طرح بزرگ قطعا مردم استانهای شرقی کشور در تامین آب شرب مناسب و مطلوب خود بهره کافی را خواهند برد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: از اقدامات ویژه وزارت نیرو که برای آبرسانی به منطقه سواحل مکران و به خصوص شهرستان چابهار پایین ترین شاخص های آب شرب کشور را دارد تشکر می کنم که در مجموع هزار میلیارد تومان سالانه در استان هزینه می نمایند.

موهبتی خاطرنشان شد: البته این کافی نیست و امیدواریم با انجام این پروژه و پروژه های دیگری که در دست انجام است و با همدلی، هم افزایی، ایثار و گذشت و فداکاری در شرایط سخت مالی فعلی که دچار جنگ تحمیلی تحریمی مالی شده ایم، در این طرح نیز پیروز شویم.

به گفته استاندار این طرح بزرگ در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران و منطقه آزاد چابهار نیز در این طرح همکاری خواهند کرد.

395، ع

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 714

به "کلنگ زنی طرح انتقال آب دریای عمان به استانهای شرقی کشور در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی طرح انتقال آب دریای عمان به استانهای شرقی کشور در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید