دریافت تیک آبی در تلگرام نیازمند چه شرایطی است؟

به گزارش مجله افتخار، تیک آبی برای کانال ها، اشخاص و ربات های تلگرامی چیست؟ دریافت تیک آبی در تلگرام چگونه است و به چه روشی میتوان برای کسب و کار خود تیک آبی تلگرام بگیریم. آیا دریافت تیک آبی برای من امکانپذیر است؟

دریافت تیک آبی در تلگرام نیازمند چه شرایطی است؟

تیک آبی در تلگرام چیست

تیک آبی در تلگرام به این معنی است که کانال یا ربات موردنظر فیک نبوده و به همان شخص یا شرکت تعلق دارد. این موضوع توسط تلگرام تأیید شده و به این ترتیب میتوانید از بابت اصلی بودن صفحه خیالتان راحت باشد. تیک آبی در تلگرام را معمولا در صفحه افراد معروف مثل سیاستمداران، شرکت ها و برندهای خاص میتوانید ببینید.

چگونه برای دریافت تیک آبی در تلگرام اقدام کنیم

روش دریافت تیک آبی پروفایل تایید شده در تلگرام دارای شرایط خاصی است، تا به امروز فقط ربات ها، کانال ها و اشخاصی که مربوط به خود تلگرام بودند، تیک آبی داشتند اما از این به بعد شرکت ها و اشخاصی که در شبکه های اجتماعی توییتر، یوتیوب و اینستاگرام یا فیسبوک اکانت وریفای شده داشته باشند میتوانند از این امکان بهره مند شوند

ربات دریافت تیک آبی

برای اینکار باید ربات رسمی زیر را استارت کنید.

VerifyBot@

در صورتی که لینک ویکی پدیای معتبری موجود باشد که با شرایط تلگرام منطبق بوده و لینکی منتهی به تلگرام در آن گنجانده شده باشد، می تواند جایگزین یکی از سه اکانت وریفای شده مورد احتیاج برای دریافت وریفای تیک آبی در تلگرام باشد.

برای سازمان ها، اگر لینک تلگرامی از وبسایت رسمی آنها در آن موجود باشد هم می تواند واجد شرایط آن سه حساب گردد.

همچنین در انتهای آن ذکر شده با تغییر آیدی یا اسم کانال/گروه/ربات وریفای شده، تیک وریفای غیرفعال خواهد شد و باید مجدد برای دریافت آن اقدام کرد.

تیکهای آبی آبی رنگ عاملی است که میتوانند به کاربران اطمینان بدهند این حسابی که در حال تعامل با آن هستند اکانت یا کانال تایید شده یک شخص معروف یا یک برند جهانی است. امروزه برای کانال هایی که دنبال نمایندگان زیادی دارند و یا پیج فیک زیادی دارند راهی فراهم شده که اشخاص با دریافت نشان آبی رنگ پیج اصلی خود را تعیین نمایند.

اگر شما یک برند یا شخص مشهور و معروفی نیستید احتمالا نمیتوانید تیک آبی را دریافت کنید. دریافت تیک آبی در تلگرام سختتر از اینستاگرام هست.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1613

به "دریافت تیک آبی در تلگرام نیازمند چه شرایطی است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "دریافت تیک آبی در تلگرام نیازمند چه شرایطی است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت تیک آبی در تلگرام نیازمند چه شرایطی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید