گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرجی: بعضی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم

به گزارش مجله افتخار، رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه بعضی مسائل اجازه نداد تا تیم ایران به طلاهای بیشتری برسد٬ گفت: حق تیم مردان ایران٬ 4 نشان طلا بود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرجی: بعضی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران٬ محمدصادق فرجی روز دوشنبه در سرانجام رقابت های کاراته هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 که با کسب 2 طلا٬ 3 نقره و 3 برنز برای تیم ایران همراه شد٬ گفت: باید این پیروزیت را به مردم کشور و خانواده بزرگ کاراته تبریک بگویم. تیم مردان با برنامه ریزی و مراحل آماده سازی مناسبی که داشت با قدرت به جاکارتا آمد. تیم مردان ما شایسته کسب چهار طلا بود که متاسفانه فرایند قضاوت ها به گونه ای ادامه یافت که در حق امیر مهدی زاده و ذبیح اله پورشیب اجحاف شد.

رئیس فدراسیون کاراته درباره عملکرد تیم بانوان ایران مطرح کرد: این برای اولین بار است که هر 4 نماینده تیم بانوان ایران در بازی های آسیایی به مدال رسیدند که این مسئله پیروزیت ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه بازی های آسیایی برنامه کوتاه مدت فدراسیون کاراته بود٬ گفت: المپیک 2020 هدف اصلی است که پیش از آن در رویدادهای مهمی شرکت خواهیم کرد. اکنون باید برای حضور در قهرمانی دنیا که به میزبانی اسپانیا برگزار می گردد آماده شویم. کاراته از رشته های پیروز ورزش ایران است و وعده همه ما مدال آوری در المپیک 2020 خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 615

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرجی: بعضی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فرجی: بعضی مسائل اجازه نداد طلاهای بیشتری بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید