گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، دستیار: رقابت سختی با تیم های ژاپن و کره جنوبی داریم، می خواهیم عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم

به گزارش مجله افتخار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: تیم ملی پس صعود به مرحله دوم بازی های پاراآسیایی 2018 رقابت سختی برابر ژاپن و کره جنوبی خواهد داشت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، دستیار: رقابت سختی با تیم های ژاپن و کره جنوبی داریم، می خواهیم عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدرضا دستیار با اشاره به اردوهای آمادگی تیم ملی جهت حضور پرقدرت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: ملی پوشان با پشت سرگذاشتن 11 مرحله اردوی آماده سازی و حضور در رقابت های قهرمانی دنیا شرایط بسیار خوبی دارند. این رقابت ها بازی تدارکاتی بود و تجربه خوبی را در اختیار ورزشکاران قرار داد.

وی با اشاره به عنوان سومی تیم ملی بسکتبال باویلچر کشورمان در دوره گذشته بازی ها گفت: قصد داریم در این دوره با ارائه عملکرد بهتر عنوانی بهتر از دوره قبل کسب نموده و تاریخ ساز شویم. تیم ملی از لحظه ورود به جاکارتا یک جلسه تمرین برگزار نموده است و تمرینات ملی پوشان در دو روز آینده هم پیگیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در خصوص گروه بندی رقابت های بسکتبال باویلچر گفت: تیم ملی با تیم های چین، تایلند، عراق و اندونزی هم گروه است که در نخستین بازی خود با میزبان مصاف می نماید. چین رقیب خوب و قدرتمندی در این بازی هاست و اندونزی نیز تیم بسکتبال باویلچر نداشته و به دلیل میزبانی مسابقات تیمی را تشکیل داده است. در بازی برابر چین با ترکیب اصلی وارد زمین می شویم تا ضمن آشنایی با زمین مسابقه برای بازی مقابل ژاپن و کره جنوبی آماده شویم.

دستیار ادامه داد: پس از صعود از مرحله مقدماتی، بازی سختی برابر کره جنوبی و ژاپن خواهیم داشت و امیدواریم ملی پوشان در این بازی ها هم پیروز عمل نمایند.

وی از ژاپن و کره به عنوان دو تیم بسیار قوی یاد کرد و گفت: درست است که ژاپن در رقابت های دنیای جزو هشت تیم پایین نهاده شد، اما چنانچه در بازی با اسپانیا دو امتیاز کسب می کرد می توانست یکی از هشت تیم بالای جدول باشد. ضمن اینکه بسیار تیم جوان و آماده ای است، بنابراین نباید این تیم را دست کم بگیریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر توضیحاتی را پیرامون شرایط بسکتبال با ویلچر ارائه کرد و اضافه کرد: از سال 2013 با دعوت از جوانان، ساختار تیم ملی را تغییر داده و جوان کردیم، ضمن اینکه در کنار تیم ملی، یک تیم دیگر نیز آماده شده است که پس از این رویداد بخشی از این افراد به تیم بزرگسالان خواهند پیوست.

او ادامه داد: تعداد قابل توجهی از اعضای تیم ملی لژیونر هستند و تجربه حضور در لیگ های بسکتبال باویلچر ترکیه را دارند و همین امر یاری می نماید تا ملی پوشان در چنین رویدادهایی با قدرت بیشتری شرکت نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 665

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، دستیار: رقابت سختی با تیم های ژاپن و کره جنوبی داریم، می خواهیم عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، دستیار: رقابت سختی با تیم های ژاپن و کره جنوبی داریم، می خواهیم عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید