200 هزار دانش آموز اصفهانی متوسطه آماده حضور در مدرسه

به گزارش مجله افتخار، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 200 هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم در اصفهان، آموزش حضوری را متناسب با واکسیناسیون و شرایط مدرسه خواهند داشت.

200 هزار دانش آموز اصفهانی متوسطه آماده حضور در مدرسه

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، آذر کیوان امیرپور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درخصوص برگزاری وبینار مشترک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و آموزش و پرورش استان با روسای شبکه های بهداشت و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها گفت: در این جلسه نقطه نظرات مسئولان امر مطرح شد و تصمیم گیری به این صورت است که از روز شنبه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم متناسب با واکسیناسیون و شرایط مدرسه آموزش حضوری خواهند داشت.

وی اضافه کرد: با همکاری تمام دستگاه ها، مقرر شد 200 هزار نفر دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از نیمه آبان ماه به صورت ترکیبی حضوری و مجازی و در گام بعد هم از اوائل آذرماه دانش آموزان مقطع متوسطه اول آموزش حضوری داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلاس متناسب با فضای فیزیکی انجام می گردد و بر همین اساس اعلام می گردد چه تعداد دانش آموز به صورت حضوری در کلاس درس حاضر شوند.

وی در ادامه به آمار واکسیناسیون دانش آموزان اشاره ای کرد و گفت: 330 هزار دانش آموز 12 تا 18 سال در اصفهان واکسن دریافت نموده اند و امیدواریم با تسریع فرایند واکسیناسیون با اطمینان بیشتری مدارس بازگشایی گردد.

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1829

به "200 هزار دانش آموز اصفهانی متوسطه آماده حضور در مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار دانش آموز اصفهانی متوسطه آماده حضور در مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید