45 درصد مدارس گلستان استاندارد نیست

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، احسان گوهری راد، بعداز ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مهرماه سال جاری دو هزار و 500 مدرسه در استان گلستان میزبان حدود 350 هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.

45 درصد مدارس گلستان استاندارد نیست

وی اضافه نمود: بیش از 20 هزار نفر از معلمان، مدیران و فرهنگیان وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده دارند.

گوهری راد ادامه داد: تعداد دانش آموزان نسبت به سال تحصیلی گذشته 15 هزار نفر افزایش یافته و فضاهای آموزشی جدیدی هم با یاری خیران و کوشش های نوسازی و تجهیز مدارس ایجاد گردیده است.

حذف آزمون های مکرر و زائد در دستور کار واقع شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد: 45 درصد مدارس استان در حد استانداردهای آموزش و پرورش نیست، با این حال جلوی افزایش مدارس غیراستاندارد و تخریبی را گرفتیم با این حال برای این که این مسائل حل گردد احتیاج به اعتبارات و یاری های زیادی داریم.

گوهری راد با اشاره به رویکردهای کمی و کیفی آموزش و پرورش بیان نمود: اصلی ترین برنامه سال جاری آموزش و پرورش، اصل مشارکت جویی از مردم و سایر نهادها است.

وی ادامه داد: سال گذشته برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش نخستین رویکرد در تغییر محتوا و متن دروس و برنامه دیگر تأکید بر مهارت آموزی بود.

گوهری راد گفت: سال جاری تقویت فعالیت های پرورشی متناسب با شرایط و احتیاجهای فردی، حذف آزمون های مکرر و زائد و عدم استفاده از کتاب های یاری درسی به ویژه در دوره ابتدایی را در دستور کار قرار داده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 57

به "45 درصد مدارس گلستان استاندارد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "45 درصد مدارس گلستان استاندارد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید