5 [ اصل مهم ] که باید درباره طراحی باربیکیو در تراس بدانید!

به گزارش مجله افتخار، طراحی باربیکیو در تراس ملزم فضای باز معقول می باشد. این فضا بنا به نوع طراحی شما می تواند سرباز و یا سرپوشیده باشد. با این حال، بعضی فاکتورهای مهم طراحی باربیکیو خارج از مبحث سلیقه همیشگی است. ما در این مقاله قصد داریم تمام مسائل حول طراحی باربیکیو در تراس و سایر فضاهای باز را آنالیز نمائیم.

5 [ اصل مهم ] که باید درباره طراحی باربیکیو در تراس بدانید!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اهمیت طراحی باربیکیو در تراس

هوا بسیار گرم شده و با این حال، بیشتر ما تمایل داریم آخر هفته های تابستان را خارج از فضای داخلی منزل بگذرانیم. یکی از فضاهای خارجی مرتبط با طراحی کلی خانه باربیکیو می باشد. اگر شما به پخت و پز کباب، ماهی و سبزیجات علاقه مند باشید، قطعا با طراحی باربیکیو در تراس، حیاط و سایر محوطه های سرباز آشنا هستید.

نکات مهم طراحی باربیکیو در تراس

طراحی باربیکیو در تراس ملزم ایجاد یک آشپزخانه سرباز بوده و غالبا شامل یک گریل، میزهای گریل و فضای نشیمن و سرو غذا می باشد. یکی از نکات طراحی باربیکیو در فضای باز این است که بیشتر باید بر روی چیدمان و دکوراسیون محوطه غذاخوری متمرکز بود. بهتر است این فضا زیر سقف قرار گیرد و از خطرات تابش بیش از حد نور خورشید و بارش باران و برف در امان بماند.

اگر متریال طراحی باربیکیو تا حد زیادی به سبک و استایل دکوراسیونتان مرتبط است، اما، همچنان انتخاب متریال باکیفیت از اهمیت برخوردار می باشد. انتخاب بعضی متریال های بادوام و مقاوم در برابر شرایط جوی گوناگون اعم از سنگ، استیل، آجر و… عمر باربیکیو را افزایش می دهند.

چگونگی طراحی باربیکیو در تراس

طراحی باربیکیو در فضای باز بیشتر به مثابه طراحی آشپزخانه در فضای باز و یا طرح ریزی آشپزخانه در نسخه کوچک تر می باشد. و این فضا معمولا شامل گریل، آون پیتزا، سینک، قفسه های ذخیره سازی و کانتر آشپزخانه است.

سبک و استایل این فضا می تواند بنا به متریال سنگ، آجر و چوب متمایل به طراحی آشپزخانه سرباز سنتی و روستیک باشد. چوب براق، فلز، تخته سه لا و بتون قادرند طراحی آشپزخانه را متمایل به سبک معاصر و مینیمالیستی نمایند.

اگر سبک و استایل طراحی باربیکیو در تراس چندان مهم نیست و انتخاب متریال مقاوم جزء اولویت هایتان می باشد، به دنبال فلز، بتون، سنگ و آجر باشید. من باب این انتخاب از چوب صرف نظر کنید و یا استفاده خود را از چوب به حداقل برسانید. زیرا چوب نسبت به سایر متریال از مقاومت کمتری برخوردار بوده و در شرایط جوی گوناگون چندان بادوام نیست.

در ضمن، ایجاد سقف برای طراحی باربیکیو در فضای باز می تواند جزء لزومات در نظر گرفته شود. ساخت سقف قادر است از فضایتان مراقبت بیشتری به عمل آورد و شما را در پناه خود ایمن نگه دارد.

41 مدل قیمت خرید باربیکیو و کباب پز در بازار امروز + عکس و لینک خرید

ایده های زیبای طراحی باربیکیو در تراس

ما در ادامه بعضی ایده های زیبای طراحی باربیکیو در فضای باز را آنالیز می کنیم.

طراحی سنتی اما ماندنی

طراحی باربیکیو در تراس فوق به سبک و استایل آشپزخانه سنتی بازمی شود. این آشپزخانه روباز سنتی با انواع متریال ها اعم از سنگ، آجر و فلز طراحی شده است. اگرچه بیشتر متریال ها در سنگ و آجر خلاصه شده، اما، همچنان می توان شاهد فلز موجود در قفسه، سینک، سینی و گلدان گل بود.

این موضوع می تواند به تعادل بصری یاری کند و طراحی را اندکی رو به دکوراسیون روز متمایل نماید.

طراحی مینیمالیستی

بیشتر طراحی های سبک مینیمالیستی با حداقل عناصر تعریف شده اند.

طراحی باربیکیو در تراس فوق پیروی المان های سبک مینیمال می باشد. به همین خاطر، شما شاهد کانتر شناور متصل به نیمکتی می باشید که در بالای آن گریل و در پایین آن مقداری هیزم جا گرفته شده است. و تمام این عناصر با استفاده از بتون ساخته شده اند.

خرید 43 مدل جارو برقی صنعتی پرقدرت [ برندهای عظیم خارجی] قیمت روز

طراحی ساده و سنگی

اگر به دنبال یک طراحی ساده و بدون هیچگونه فاکتور دست و پا گیر هستید، این ایده می تواند الهام بخشِ شما باشد.

سنگ صورتی اساس طراحی باربیکیو در تراس فوق را تشکیل داده است. و یک گریل که در بالای باربیکیو تعبیه شده تا بتوانید لذت غذای کبابی تازه را بچشید.

طراحی کامل

احتمالا متوجه ابعاد عظیم فضای طراحی باربیکیو در تراس فوق شده باشید. انتظار می رود، بیشتر طراحی های کامل در ابعاد فضایی عظیم تری اجرا شوند.

طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مینیمالیستی سرپوشیده با کابینت های سفید رنگ و درهای چوبی تکمیل شده است. هود، گریل و فضای غذاخوری سنتی جزء فاکتورهای مثبت دیگر طراحی این باربیکیوی کامل به شمار می فرایند.

خرید 40 مدل قرص ماشین ظرفشویی اصل [ پریل - فینیش ] قیمت مناسب

طراحی مدرن و هوشمندانه

اگر سبک های سنتی و مینیمالیستی چنگی به دلتان نزده اند، به سراغ طراحی باربیکیو در تراس مدرن بروید. اگرچه طراحی و دکوراسیون فوق پیروی المان های استایل چیدمان مینیمال می باشد، اما سبک مدرن آن هرگز قابل چشم پوشی نیست.

یکی از مزایای طراحی باربیکیوی فوق تعبیه درب آن است. یک درب چوبی که در صورت عدم استفاده از گریل می توان باربیکیو را از طریق آن تعطیل کرد!

منبع: اتاق
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1198

به "5 [ اصل مهم ] که باید درباره طراحی باربیکیو در تراس بدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 [ اصل مهم ] که باید درباره طراحی باربیکیو در تراس بدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید