آلمان هتل متعلق به کره شمالی را می بندد

به گزارش مجله افتخار، یک هتل در برلین که گمان می رود متعلق به کره شمالی باشد، توسط دولت آلمان و به دستور دادگاهی در این کشور به صورت دائمی بسته می گردد.

آلمان هتل متعلق به کره شمالی را می بندد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شایعاتی مبنی بر این مساله وجود دارد که دولت کره شاقتصادی شبکه ای از هواداران در اروپا دارد که اقدام به سرمایه گذاری و تامین اقتصادی برای دولت پیونگ یانگ به وسیله افراد گمنام می نمایند.

به گفته مقام های آلمانی و آمریکایی، هرگونه تامین اقتصادی و نقدینگی به واسطه تجارت های مخفیانه برای کره شاقتصادی نقض تحریم های بین المللی است. ساختمان مذکور که به دستور قضایی آلمان برای همواره پلمب می گردد در قلب برلین واقع است و قبلا برای هر شب اقامت از مسافران 30 دلار می گرفت.

با وجود آنکه این مهمان پذیر همانند سایر خوابگاه ها در برلین است، اما گمان می رود که به دولت پیونگ یانگ متعلق است و ماهی برای کره شاقتصادی 41 هزار درآمد داشت؛ این خوابگاه ابتدا مانند سایر خوابگاه ها در برلین در پی شیوع ویروس کرونا بسته شد اما حالا با حکم قضایی به صورت دائم بسته می گردد. ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در آلمان و سرپرست اطلاعات ملی اوایل امسال میلادی به فاکس نیوز گفته بود: هدف ما دریافت این خوابگاه است.

این خوابگاه باید بسته گردد چون برای کره شاقتصادی ها درست نیست که در برلین پول جمع نمایند چراکه کره شاقتصادی تحت تحریم های سازمان ملل است.وی ادامه داده بود: حقیقت این است که دولت پیونگ یانگ مدت هاست که این کار را انجام می دهد.

گرنل مدعی شده که وجود این مهمان پذیر نقض تحریم های سازمان ملل علیه کره شاقتصادی است که داشتن روابط تجاری با این کشور را منع می نماید. فشارها از سوی دولت آلمان و همچنین والدین اوتو وارمبیر، دانشجویی که در پی بازگشتش به آمریکا از کره شاقتصادی و پس از بازداشت جان باخت، برای بسته شدن این خوابگاه شدت یافته بود.

یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آلمان نیز گفت، این کشور به تحقق تحریم ها علیه کره شاقتصادی پایبند است. وی ادامه داد: مقام های دولت برلین دستور بسته شدن این خوابگاه را داده اند. اما نیروهای فعال در این خوابگاه این دستور را در دادگاه به چالش کشده اند. دادگاه منطقه ای برلین 28 ژانویه این دستور را تایید کرد. ما انتظار داریم که این دستور همزمان با اجراییه حقوقی حکم دادگاه محقق گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 932

به "آلمان هتل متعلق به کره شمالی را می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان هتل متعلق به کره شمالی را می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید