افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا از اواسط هفته

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از روز دوشنبه شاهد افزایش 4تا 6درجه ای دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور هستی

افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا از اواسط هفته

خبرنگاران - صادق ضیائیان گفت: از فردا تا روز سه شنبه جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور حاکم خواهد بود که زمینه ساز افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از روز دوشنبه تا خاتمه هفته افزایش نسبی دما بین 4تا 6 درجه پیش بینی می گردد که این شرایط در شمال غرب و غرب کشور هم وجود دارد.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در نیمه شرقی، نیمه غربی و نواحی مرکزی کشور کاهش محسوس دما بین 5 تا 12 درجه اتفاق افتاده و اعلام شده بود که ماندگاری هوای سرد تا خاتمه هفته آینده ادامه دارد.

امروز سردترین روز در چندسال اخیر رقم خورد. به طوری که طبق اعلام سازمان هواشناسی شهر ورزقان در استان آذربایجان شرقی با دما 24 درجه زیر صفر به عنوان سردترین شهر به ثبت رسید. ارتفاع برف در شهرهایی مانند اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی به یک متر نیز می رسد.

این بارش ها در بعضی از مرزها اختلال در رفت و آمد ایجاد نموده و سیل بارندگی باران ها در جنوب کشور نیز سیل و تخریب منازل را در پی داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1948

به "افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا از اواسط هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا از اواسط هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید