این ابزار یادگیری نوشتاری به کودک شما آموزش می دهد چگونه مداد را درست نگه دارد

به گزارش مجله افتخار، اگر کودکی در مقطع اول دبستان دارید یا قرار است به زودی پا به مدرسه بگذارد؛ با چالش درست دریافت مداد آشنا هستید.

این ابزار یادگیری نوشتاری به کودک شما آموزش می دهد چگونه مداد را درست نگه دارد

معمولا بچه ها در سنین پایین ، مدادها و به طور ویژه مدادهای رنگی نقاشی را آن طور که دوست دارند و راحت تر هستند؛ در دست می گیرند.

در این سن، فشاری بر آن ها برای نحوه صحیح دریافت مداد وارد نمی شود ولی هنگامی که به مدرسه می روند و باید مشق های زیاد و طولانی بنویسند و روی یک خط حروف و کلمات را حک کرده و کج و معوج ننویسند؛ مشکل بروز می کند.

برخی از والدین تا دوره های چهارم و پنجم با این مشکل روبرو هستند و باید فرزند خود را برای درست در دست دریافت مداد تمرین دهند.

شرکتی به نام Nine Months Sober برای حل این مشکل، راه کار بسیار جالبی عرضه کرده است. این شرکت یک ابزار یادگیری نوشتاری به نام Learning Writing Tool ساخته که روی هر مداد یا اتوماتیکی سوار می شود.

این ابزار به بچه ها 3 تا 13 ساله کمک می کند قلم و اتوماتیک را درست و اصولی در دست بگیرند تا به مرور عادت کنند.

فقط هم مخصوص بچه ها نیست و افرادی که بدخط هستند یا لرزش دست دارند و از جمله معلولین جسمی می توانند مشتری این ابزار کوچک کاربردی باشند.

خوش نویسی برای بچه ها و بزرگ سالان

به گفته شرکت Nine Months Sober، این ابزار یادگیری به طور موثری از حرکت انگشت شست و انگشتان دیگر جلوگیری می کند تا بچه ها قلم ها را اشتباه در دست نگیرند.

افزون بر این، این ابزار در خوش نویسی و افزایش مهارت های نوشتن بچه ها بسیار موثر است. این ابزار از جنس پلاستیک نرم است تا هم انعطاف پذیری داشته باشد و هم انگشت و دست بچه ها را اذیت نکند.

ابزار Learning Writing Tool در رنگ های متنوعی از جمله سبز، آبی و نارنجی یا زرد ساخته شده تا با سلیقه و تنوع طلبی بچه ها نیز هماهنگ باشد.

در هر بسته این ابزار، سه عدد Learning Writing Tool واقع شده است که با قیمت 20 دلار به فروش می رسد. البته، برخی سایت های تحفیفی با قیمت 15 دلار هم می فروشند.

با یک جست وجوی ساده می توانید نمونه های چینی این محصول را هم در بازارهای مختلف پیدا کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 464

به "این ابزار یادگیری نوشتاری به کودک شما آموزش می دهد چگونه مداد را درست نگه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ابزار یادگیری نوشتاری به کودک شما آموزش می دهد چگونه مداد را درست نگه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید