تحول دربانکداری دیجیتال دربانک ایران زمین

به گزارش مجله افتخار، مدیرعامل بانک ایران زمین، اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ ICT بانک ایران زمین، از شرکت های جامپ و سابین تجارت آریا بازدید کردند.

تحول دربانکداری دیجیتال دربانک ایران زمین

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، مدیرعامل بانک ایران زمین، اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ ICT بانک ایران زمین، از شرکت های جامپ و سابین تجارت آریا بازدید کردند.

در این بازدید، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات این بانک با بیان این که خوشحالیم در سه سال گذشته استراتژی بانک مبنی بر بانکداری دیجیتال تدوین شد و اکنون حاکمیت بر اجرای آن تأکید دارد، گفت: رویکرد بانک ایران زمین براساس بانکداری دیجیتال و مفاهیم مربوط به آن تعریف شده و امروز بعد از گذشت سه سال بسیاری از زیرساخت های آن در بانک ایران زمین براساس چشم انداز 1400 پیاده سازی شده است.

وی با ابراز این که 15 مهر سال جاری با رونمایی از فرآیند بانکداری دیجیتال گام مؤثری در اجرا بر خواهیم داشت اضافه کرد: با اجرای این فرآیندها 20 سرویس بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می شود.

در ادامه مهدی عباس نیا مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس (جامپ) به تبیین افق 1400 این شرکت پرداخت و اقدامات صورت گرفته و برنامه های آینده شرکت را در راستای بانکداری دیجیتال برای حاضرین تشریح کرد.

در این مراسم از دو محصول جدید شرکت سابین تجارت آریا رونمایی شد. فرهاد وکیلیان، مدیرعامل این شرکت، توضیحاتی دربارۀ پلت فرم پرداخت مشاغل خاص و پلت فرم کارت هدیه ارائه داد و گفت: رونمایی از این دو محصول هم راستا با رویکرد دیجیتالی شدن بانک ایران زمین برنامه ریزی شده است.

در ادامه این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در این شرکت ها برای اجرای بانکداری دیجیتال گفت: با اجرای موارد اعلامی در حوزه بانکداری دیجیتال می توان گفت تحولی در حوزه بانکداری در نیمه مهر ماه در بانک ایران زمین خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: سال ها پیش در حوزۀ بانکداری الکترونیک شاهد این موضوع بودیم و امیدوارم این موضوع در سال جاری با اجرایی شدن این فرآیندها در بانک ایران زمین انجام شود.

مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین توضیحاتی را در خصوص ادامۀ راه پیشرفت و موفقیت شرکت های تابعه با حاضرین مطرح نمود.

وی بر لزوم وجود رؤیاپردازی در رسیدن به اهداف تجاری سودآور و امتداد راستا خلاقانه در رویکرد شرکت های تابعه، تأکید کرد.

در انتها پیش نویس مجلدی با عنوان گزارش محیط شناسی صنعت پرداخت که حاصل تلاش همکاران متخصص در شرکت سابین تجارت آریا است؛ توسط وکیلیان مدیرعامل این شرکت به پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین به واسطه بیست سال حضور مؤثر در صنعت پرداخت اهدا شد؛ تا پیش گفتار این کتاب با قلم مدیریت بانک برای پژوهش و تحقیقات آیندگان این صنعت، سودمند واقع شود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1041

به "تحول دربانکداری دیجیتال دربانک ایران زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول دربانکداری دیجیتال دربانک ایران زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید