تصادف خونین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج

به گزارش مجله افتخار، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه سواری سمند و یک مینی بوس در اتوبان تهران - کرج اطلاع داد.

تصادف خونین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج

سیدجلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره گفت: وقوع حادثه تصادف رانندگی در ساعت 20:30 دوشنبه شب به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در راستا غرب به شرق اتوبان کرج تهران محدوده پیکان شهر اعزام کرد.

وی اضافه کرد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری سمند با سه سرنشین و یک دستگاه مینی بوس شخصی متعلق به یکی از مراکز صنعتی اتفاق افتاده و در پی آن مینی بوس واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه راننده مینی بوس در وضعیت خطرناکی در کابین محبوس شده بود، گفت: آتش نشانان اقدام به برش کابین مینی بوس نموده و راننده را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پنج مصدوم دیگر این حادثه نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، گفت: در پی این حادثه ترافیک سنگینی در اتوبان تهران کرج ایجاد شده بود که با حضور عوامل پلیس هدایت و رانندگی نسبت به روانسازی آن اقدام شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پایس راهور آنالیز واعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودروها به حاشیه راستا دقایقی پیش به عملیات خود سرانجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 138

به "تصادف خونین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف خونین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید