حضور ایران با 10 کاراته کا در لیگ جهانی، استقبال کشورها خوب نیست!

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، در فاصله 10 روز تا خاتمه مهلت ثبت نام حضور در رقابتهای لیگ جهانی سری A در شیلی، تنها 182 کاراته کا از 39 کشور ثبت نام نموده اند. به نظر می رسد حوادث داخلی چند وقت اخیر در عدم استقبال ستاره های کاراته جهان از این مسابقات بی تاثیر نباشد.

حضور ایران با 10 کاراته کا در لیگ جهانی، استقبال کشورها خوب نیست!

این دوره از مسابقات اولین سری از رقابتهای هفت گانه کسب امتیاز ورودی المپیک است و بدون شک اهمیت ویژه ای برای مدعیان بالانشین رنکینگ جهانی دارد. به عنوان مثال در وزن 75- کیلوگرم که فاصله نفر اول رنکینگ یعنی بهمن عسگری با نفر ششم این وزن که سهمیه کسب ننموده چیزی نزدیک به 1700 امتیاز است و یا کسب طلا در این رقابتها برای سارا بهمن یار و طراوت خاکسار می تواند تبعات خیلی مثبتی داشته باشد. به همین دلیل است که هیچکدام از مسابقات پیش رو را ملی پوشان کاراته نباید از دست بدهند.

بر همین اساس کاراته ایران در این مسابقات با 10 کاراته کا به ملاقات رقبای خود می رود. ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، فاطمه صادقی و شاهین جعفری در این مسابقات حضور دارند.

جعفری که در وزن 67- کیلوگرم حضور دارد، عضو پیشین تیم ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید است که مدالهای جهانی و آسیایی در این بخش هم کسب نموده و اکنون در انگلستان مشغول تحصیل است و با هزینه شخصی در رقابتهای شیلی به روی تاتامی می رود.

تمرینات تیم ملی کاراته این روزها در آموزشگاه ملی المپیک برای حضوری پیروز در این رقابتها پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 629

به "حضور ایران با 10 کاراته کا در لیگ جهانی، استقبال کشورها خوب نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ایران با 10 کاراته کا در لیگ جهانی، استقبال کشورها خوب نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید