خبرنگاران انصارالله یمن : حملات ما به عربستان حق مشروع پاسخ به تجاوز است

به گزارش مجله افتخار، تهران - خبرنگاران - محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن در واکنش به حملات امروز آدینه ائتلاف سعودی به صنعا گفت: این حملات چیز تازه ای نیست و بیانگر اهمیت ادامه مقاومت و مشروعیت پاسخ گویی ما به عنوان یک سیاست بازدارندگی در برابر ائتلاف است.

خبرنگاران انصارالله یمن : حملات ما به عربستان حق مشروع پاسخ به تجاوز است

به گزارش خبرنگاران از صفحه شخصی محمد عبدالسلام در شبکه های اجتماعی، وی گفت: ادامه پاسخگویی و بازدارندگی برای توقف تجاوزگری و شکسته شدن محاصره یمن به هر صورت باید ادامه یابد.

وی اضافه کرد: ائتلاف متجاوز سعودی گمان می نماید که این حملات، موجب تغییر در رویارویی با این ائتلاف خواهد شد، اما از یاد برده است که شش سال بمباران وحشیانه تنها موجب افزایش صلابت و انسجام بیشتر ملت یمن شده است.

ائتلاف سعودی خشمگین از مورد هدف قرار دریافت روز دوشنبه تأسیسات نفتی شرکت نفتی آرامکو در جده ، امروز (آدینه) بی هدف و دیوانه وار مناطق مختلف در صنعا؛ پایتخت یمن را بمباران نموده است.

این ائتلاف، پادگان الصمع در ناحیه ارحب صنعاء و در سه نوبت منطقه جبل عیبان در ناحیه بنی مطر را بمباران کردند منطقه ارحب در چهار نوبت و منطقه جربان در ناحیه سنحان چهار بار هدف حمله نهاده شد.

همچنین پادگان ریمه حمید در جنوب پایتخت یمن نیز سه نوبت بمباران شد که گمان می رود مخزن های نفتی شرکت ملی نفت یمن هدف گرفته باشد.

این حمله به دنبال حملات انتقام جویانه ارتش و کمیته های مردمی یمن به تأسیسات نفتی آرامکو در بندر جده عربستان صورت می گیرد.

ارتش یمن صبح دوشنبه این هفته با موشک قدس 2 پالایشگاه آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را هدف قرار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت که یگان موشکی ارتش پیروز شد با استفاده از موشک قدس 2 ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی آرامکو عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.

بر اساس بیانیه ای که بامداد دوشنبه از سوی سخنگوی نیروهای مسلح یمن منتشر شد این حمله موشکی که با استفاده از موشک های راهنمایی پذیر قدس 2 انجام شد پیروزیت آمیز بود.

سریع تاکید نمود که موشک دقیقا به محلی که از پیش مشخص شده بود اصابت کرد و خودروهای آتش نشانی و آمبولانس ها به طرف محل اصابت در رفت و آمد هستند.

وی توضیح داد که این حمله در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده نیروهای مسلح مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق خاک عربستان انجام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1292

به "خبرنگاران انصارالله یمن : حملات ما به عربستان حق مشروع پاسخ به تجاوز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انصارالله یمن : حملات ما به عربستان حق مشروع پاسخ به تجاوز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید