طی یک و نیم روز ماسک های موجود دو ماه، در داروخانه های بجنورد فروخته شد

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس انجمن داروسازان خراسان شمالی گفت: طی یک و نیم روز، ماسک های موجود دو ماه در داروخانه های بجنورد فروخته شد.

طی یک و نیم روز ماسک های موجود دو ماه، در داروخانه های بجنورد فروخته شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن رستوران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دکتر آرمان ریحانی در گفت و گو با خبرنگاران، با گلایه از رفتار مردم اظهار کرد: متاسفانه با اعلام مشاهده ویروس کرونا در کشور مردم این استان نیز برای خرید هرچه بیشتر ماسک و ضدعفونی نماینده های دست به داروخانه ها مراجعه نموده اند.

وی اضافه کرد: تعدادی از شهروندان با مراجعه به داروخانه درخواست می نمایند که هرچه موجودی دارید را خریدار هستیم و هرچقدر نیز هدایت می شوند، هدایت ها را قبول نمی نمایند.

ریحانی با اشاره به اینکه داروخانه ها نیز به اندازه حدود دو ماه کالاهای خود را خریداری می نمایند، ادامه داد: تقاضا برای خرید ماسک آنقدر زیاد بوده که در حال حاضر تعداد زیادی از داروخانه ها موجود ندارند.

وی تاکیدکرد: از مردم تقاضا می گردد تا به اندازه احتیاج خریداری نمایند تا به افرادی که واقعا احتیاجمند این اقلام هستند نیز برسد.

رئیس انجمن داروسازان خراسان شمالی در خصوص افزایش قیمت ماسک و ضدعفونی نماینده دست نیز گفت: داروخانه ها گران فروشی نمی نمایند و طبق فاکتور اقلام را به فروش می رسانند و در حقیقت آن ها نیز این اقلام را از توزیع نماینده تجهیزات پزشکی خریداری می نمایند.

وی توضیح داد: مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند که مهمترین روش برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا شست و شوی مداوم دست ها است و استفاده از ماسک چندان موثر نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 729

به "طی یک و نیم روز ماسک های موجود دو ماه، در داروخانه های بجنورد فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی یک و نیم روز ماسک های موجود دو ماه، در داروخانه های بجنورد فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید