واکنش ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم نفت مسجد سلیمان به عملکرد داور

به گزارش مجله افتخار، باشگاه ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به عملکرد داوری واکنش نشان داد.

واکنش ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم نفت مسجد سلیمان به عملکرد داور

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمود یزدخواستی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ارتباط با ملاقات تیم های ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان گفت: با احترام به تیم محبوب نفت مسجدسلیمان باید بگویم که از این مساوی راضی نیستیم، چون برای سه امتیاز این مسابقه با اختلاف برنامه ریزی نموده بودیم. اگر بازیکنانمان موقعیت های بدست آمده را تبدیل به گل می کردند نتیجه این بازی خیلی فرق می کرد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به نظر من قضاوت آقای اشکان خورشیدی روی نتیجه بازی تأثیری نداشت و من معتقدم که اگرچه همه تیم ها حق اعتراض دارند، ولی قبل از اعتراض باید قوانین تازه را مطالعه نمایند.

یزدخواستی گفت: تیم ذوب آهن زمانی که قوانین تازه برخورد توپ با دست تغییر کرد، در یک جلسه آموزشی از یک کارشناس داوری دعوت کردیم تا قوانین تازه را به اطلاع کادر فنی و بازیکنان برساند.برای همین هم در روز مسابقه با مس رفسنجان که در محوطه جریمه توپ به زانوی بازیکن مس برخورد کرد و بعد توپ دستش را لمس کرد ما اعتراضی نداشتیم اعتراض ما روی تکلی بود که بازیکن مس در محوطه جریمه مهاجم ما را سرنگون کرد و همه کارشناس ها هم پنالتی تشخیص دادند.

وی گفت:در این مسابقه دو گل به ثمر رسید هر دو گل را هم در واقع بازیکنان ذوب آهن زدند. تیم نفت مسجدسلیمان سهمی در زدن گل ها نداشت قبل از گل اول هم به نظر می رسید توپ از خط طولی زمین خارج شده، ولی ما قضاوت داور را پذیرفتیم، چون محل توپ از داور خیلی فاصله داشت و امکان اشتباهات سهوی وجود داشت.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1887

به "واکنش ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم نفت مسجد سلیمان به عملکرد داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ذوب آهن نسبت به اعتراض تیم نفت مسجد سلیمان به عملکرد داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید