واکنش وزارت ورزش به صحبت های استراماچونی ، معجزه ای اتفاق افتاده است؟

به گزارش مجله افتخار، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه آندره استراماچونی 40 تا 50 هزار یورو بیشتر از باشگاه استقلال مطالبه نموده است، گفت: آنچه که وظیفه مان بوده است را انجام داده ایم.

واکنش وزارت ورزش به صحبت های استراماچونی ، معجزه ای اتفاق افتاده است؟

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، مازیار ناظمی در گفت وگوی تلویزیونی خود با برنامه رکورد درباره آخرین شرایط آندره استراماچونی و اینکه آیا این مربی فردا روی نیمکت استقلال می نشیند؟ گفت: لحظه به لحظه اطلاع رسانی می کنیم چون می خواهیم شفاف با مخاطبان ورزش در ارتباط باشیم. از ساعتی که معین شد استراماچونی قراردادش را یکطرفه فسخ نموده است، با دستور آقای سلطانی فر یاری کردیم. آخرین صحبتی که با آقای خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی استقلال داشتم که الان در ترکیه است، دو شرط از سوی استراماچونی وجود داشته است؛ یکی پرداخت پول که بدون مشکل به حسابش برود و یکی هم اینکه قراردادش یک ساله گردد.

وی ادامه داد: مبلغ مدنظر استراماچونی چهار بار به حسابش واریز شد و برگشت خورد. به همین دلیل پولی را نقدی به ترکیه و سپس به سفارت ایران در ایتالیا منتقل کردیم. 108 هزار و 500 یورو به حساب استراماچونی واریز شده است. البته استراماچونی مبلغ 40 تا 50 هزار یورو بیشتر درخواست کرد و قرار شد این هم انجام گردد. به نظرم مشکل دیگری در حوزه اقتصادی نیست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش توضیح داد: برای کاهش مدت زمان قرارداد استراماچونی هم یا باید قرارداد قبلی فسخ گردد یا متمم جدیدی به قراردادش اضافه گردد که این موضوع با یک ایمیل حل شدنی است. ما منتظر استراماچونی هستیم. به عنوان مالک استقلال و پرسپولیس آنچه وظیفه مان بوده است انجام دادیم.

ناظمی در انتها در مورد صحبت های استراماچونی مبنی بر اینکه گفته بود باید معجزه ای گردد تا به استقلال برگردد، گفت: این خبر شاید عملیات ژورنالیستی بوده است! اگر استراماچونی پولش را بگیرد معجزه اتفاق افتاده است. این پول الان در حسابش نشسته و فقط منتظر اعلام وصول است.

  • استراماچونی: امیدوارم معجزه ای رخ بدهد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 623

به "واکنش وزارت ورزش به صحبت های استراماچونی ، معجزه ای اتفاق افتاده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت ورزش به صحبت های استراماچونی ، معجزه ای اتفاق افتاده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید