پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در 11 شهرستان خراسان جنوبی

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی از پرداخت قریب به 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در 11 شهرستان استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری اطلاع داد.

پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در 11 شهرستان خراسان جنوبی

علی اکبر اکبری راد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در راستای اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: از زمان شروع طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان، نظارت های لازم بر فرایند اجرای طرح نیز شروع شده و ضروری است این امر به صورت مستمر و دقیق انجام گیرد.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت قریب به 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در 11شهرستان استان از این محل، توضیح داد: در حال حاضر 46 طرح در چهار بانک عامل در حال آنالیز بوده که در صورت داشتن شرایط دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد.

اکبری راد از مدیران بانک ها و موسسات مالی توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کار آفرینی امید در استان خواست برای جذب تسهیلات مرحله پنجم در استان کوشش نمایند.

وی اعلام کرد: طرح هایی که در کمیته فنی مورد تایید قرار می گیرد باید در اسرع وقت معین تکلیف گردد، همچنین بانک های عامل نسبت به جذب اعتبارات به وسیله مرکز اقدام نمایند؛ همچنین در بعضی از طرح ها قبل از طرح در کمیته فنی به صورت میدانی نیز مورد آنالیز توسط اعضای کمیته قرار گیرد.

وی اعلام نمود: تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، صرفا به طرح های دارای توجیه مالی و اشتغال زا پرداخت می گردد و کوشش می کنیم ادامه اجرای این طرح را نیز به صورت کارشناسی و با نتیجه بخشی بهتر در استان اجرا کنیم تا به وسیله آن، هدف دولت در تثبیت جمعیت روستایی، ایجاد اشتغال در روستاها و جلوگیری از ایجاد حاشیه نشینی در شهرها تامین گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1350

به "پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در 11 شهرستان خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در 11 شهرستان خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید