پیشنهاد بایدن به سفیر آمریکا در روسیه برای ادامه موقت دوره مأموریتش

به گزارش مجله افتخار، رئیس جمهوری منتخب آمریکا به سفیر این کشور در مسکو پیشنهاد نموده که تا زمان پیدا شدن جایگزین مناسب، همچنان در سمت خود باقی بماند و به عقیده بایدن، این پست مهمتر از آن است که خالی بماند.

پیشنهاد بایدن به سفیر آمریکا در روسیه برای ادامه موقت دوره مأموریتش

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، آژانس خبری بلومبرگ به نقل از منابع اطلاعاتی خود نوشت که جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا به جان سالیوان سفیر فعلی ایالات متحده در مسکو پیشنهاد داده تا بطور موقت سمت خویش را همچنان حفظ کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این آژانس خبری یادآور شده است که تیم دوره انتقالی بایدن از سالیوان و بعضی دیگر از سرپرستان نمایندگی های دیپلماتیک آمریکا در کشورهای خارجی که از سوی دونالد ترامپ منصوب شده اند، پیشنهاد نموده که در صورت تمایل، همچنان در سمت خویش باقی بمانند.

بر اساس اطلاعات بلومبرگ، به جان سالیوان پیشنهاد شده، تا زمانی که جایگزین مناسبی برای وی پیدا نشده، همچنان به فعالیت خود در مسکو ادامه دهد. رئیس جمهوری منتخب یادآور شده است که این سمت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نباید خالی باقی بماند.

جان سالیوان در پاییز سال 2019 به سمت سفیر تام الاختیار آمریکا در فدراسیون روسیه منصوب شد و در آن موقع، جایگزین جان هانتسمن شد که پیش از موعد از سمت خویش برکنار شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1402

به "پیشنهاد بایدن به سفیر آمریکا در روسیه برای ادامه موقت دوره مأموریتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد بایدن به سفیر آمریکا در روسیه برای ادامه موقت دوره مأموریتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید