کاپیتان تیم ملی گلبال به سوپرلیگ اروپا می رود

به گزارش مجله افتخار، دبیر هیئت نابینایان و کم بینایان اردبیل گفت: حسن جعفری به عنوان کاپیتان و گلزن برتر تیم ملی گلبال ایران با حضور در کشور فنلاند در مسابقات سوپرلیگ اروپا حضور پیدا می نماید.

کاپیتان تیم ملی گلبال به سوپرلیگ اروپا می رود

به گزارش خبرنگاران منطقه اردبیل، بهزاد سالمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه نفر از مدال آوران و افتخارآفرینان تیم ملی گلبال کشورمان از استان اردبیل هستند که در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا موفق شدند برای تیم ملی افتخار کسب نمایند.

وی گفت: مصطفی شهبازی دارنده مقام اول تیمی رشته گلبال، حسن جعفری کاپیتان و آقای گل بازیکن تیم گلبال کشورمان در مسابقات آسیایی و محمد پرنیا دارنده مقام اول رشته گلبال از هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان اردبیل و عضو تیم اندیشه زرین بیمه ایران استان اردبیل موفق شدند در مسابقات خوش بدرخشند.

سالمی اعلام کرد: تیم ملی گلبال کشورمان متشکل از 6 بازیکن که نصف آنها از اردبیل بودند موفق شدند در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا مقام اول و مدال طلا را به دست آورند.

وی به سابقه دیرین حسن جعفری در تیم ملی و کاپیتان این تیم اشاره نمود و اضافه نمود: در مقطعی به دلیل برخی اختلافات این بازیکن از تیم ملی کنار کشید اما با معرفی سرمربی جدید تیم ملی گلبال کشورمان باز هم حسن جعفری به تیم ملی دعوت شد تا با تکیه بر توانمندی او و سایر بازیکنان بتوانیم در مسابقات آسیایی به صندلی اول برگردیم.

دبیر هیئت نابینایان و کم بینایان اردبیل از حضور حسن جعفری در مسابقات سوپرلیگ اروپا در فنلاند اطلاع داد و اعلام کرد: قرار است در آذرماه این رویداد برگزار گردد.

وی توسعه رشته های ورزشی نابینایان را اعم از شطرنج و شنا یادآور شد و اضافه نمود:بازیکنان تیم ملی گلبال بدون حتی یک بازی تدارکاتی و برون مرزی در مسابقات پاراآسیایی خوش درخشیدند و ما در صورت همراهی سایر مسئولان کشوری و استانی آمادگی داریم تا تیم ملی گلبال را نیز برای حضور قدرتمندانه در بازی های پاراالمپیک و مسابقات جهانی آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 73

به "کاپیتان تیم ملی گلبال به سوپرلیگ اروپا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی گلبال به سوپرلیگ اروپا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید