احتمال بروز سیلاب در شمال شرق استان تهران

به گزارش مجله افتخار، مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال سیلاب در مسیل های شمال شرق استان تهران هشدار داد و گفت: این مخاطره از عصر فردا دوشنبه 30خرداد ماه تا سه شنبه 31خردادماه ادامه دارد.

احتمال بروز سیلاب در شمال شرق استان تهران

به گزارش مهر، حامد یزدی مهر بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران اطلاع داد و گفت: طبق اعلام هواشناسی از عصر دوشنبه 30 خرداد ماه تا خاتمه روز سه شنبه 31 خرداد ماه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در منطقه ها مستعد تگرگ به ویژه در ارتفاعات شرقی استان تهران خواهیم بود.

وی با اشاره به احتمال وقوع صاعقه، آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها در ارتفاعات و دامنه شمالی و شمال شرقی استان تهران گفت: با توجه به اعلام هواشناسی احتمال آسیب به محصولات کشاورزی در اثر تگرگ و وزش باد وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن توصیه جهت عدم اتراق در کنار رودخانه ها و عدم تردد از حاشیه مسیل ها گفت: از مردم می خواهیم طی فردا و سه شنبه از مسیل ها دور باشند.

وی در ادامه عنوان داشت: در مورد احتیاط در فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ رو چرای دام و پرواز گلایدرها نیز توجه لازم توصیه می گردد.

یزدی مهر با بیان اینکه با وزش باد شدید در نقاط مستعد، خیزش گرد و خاک شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود اضافه کرد: در مورد احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه های موقت و سقوط تابلوهای تبلیغاتی نیز توصیه می گردد که افراد تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2050

به "احتمال بروز سیلاب در شمال شرق استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بروز سیلاب در شمال شرق استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید