اضافه شدن 8 هزار و 100 تخت بیمارستانی در کشور در قالب پویش 2050

به گزارش مجله افتخار، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در قالب پویش 2050، 65 بیمارستان و هشت هزار و 100 تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشتی درمانی کشور اضافه می شود.

اضافه شدن 8 هزار و 100 تخت بیمارستانی در کشور در قالب پویش 2050

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، قاسم جان بابایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش سراسری 2050 در کشور اجرایی شده گفت: این پویش آذرماه سال جاری با حضور رئیس جمهور در آذربایجان شرقی کلید خورد و طی آن قرار است 20 پروژه بهداشتی درمانی طی 50 هفته در سراسر کشور افتتاح و به بهره برداری برسد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره افتتاح و بهره برداری از یک هزار پروژه بهداشتی و درمانی طی 50 هفته در سراسر کشور ابراز داشت: در قالب این پویش 65 بیمارستان و هشت هزار و 100 تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشتی درمانی کشور اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره برداری از این پروژه های بهداشتی بسیاری از نیازهای سخت افزاری هموطنان حل می شود، شرح داد: انجام پیروز این پویش با وجود تحریم های آمریکا و استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا شده که نشان از سعی و اهتمام مدیران وزارت بهداشت در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

جان بابایی یکی از مهمترین اولویت های این پویش را افتتاح و بهره برداری از خانه های بهداشتی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار کشور دانست و بیان کرد: از دیگر حوزه هایی که در این پویش به آن اهمیت داده شده است افتتاح و بهره برداری از پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در بهترین اوضاع کشور چهار هزار و 700 تخت بیمارستانی در یک سال به بهره برداری رسیده است، اذعان داشت: برای بهره برداری از هر تخت بیمارستانی هزینه ای بالغ بر میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 744

به "اضافه شدن 8 هزار و 100 تخت بیمارستانی در کشور در قالب پویش 2050" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن 8 هزار و 100 تخت بیمارستانی در کشور در قالب پویش 2050"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید