برداشت اتوماتیک اقساط تسهیلات قرض الحسنه از حساب مشتریان بانک توسعه تعاون غیرفعال شد

به گزارش مجله افتخار، برداشت اتوماتیک اقساط تسهیلات قرض الحسنه از حساب مشتریان طبق بخشنامه بانک مرکزی طی زمان مقرر و از تاریخ اجرای بخشنامه در بانک توسعه تعاون غیرفعال شده است.

برداشت اتوماتیک اقساط تسهیلات قرض الحسنه از حساب مشتریان بانک توسعه تعاون غیرفعال شد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران با توجه به بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر عدم برداشت اقساط قرض الحسنه از حساب مشتریان، بانک توسعه تعاون اقدام به غیرفعال نمودن سیستم اتوماتیک برداشت اقساط نموده است و در خصوص تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده نیز که لیست آنها اعلام شده است توسط شعب به صورت دستی و یا با اعلام مشتریان اجرا شده است.

لازم به توضیح است در صورتی که مبالغی به صورت سهوی از حساب مشتریان کسر شده است مشتریان می توانند با ثبت شکایات در سامانه این بانک نسبت به استرداد این مبالغ اقدام نمایند که بلافاصله پس از بررسی، وجوه برداشت شده بابت اقساط به حساب شان عودت خواهد شد. گفتنی است براساس بخشنامه بانک مرکزی طی ماه های اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 اقساط وام های قرض الحسنه جهت کلیه مشتریان و همچنین اقساط صاحبان کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از کرونا متضرر شده و با مسائل مالی روبرو شده اند و لیست آن اعلام شده است از حساب مشتریان کسر نشود که براین اساس بانک توسعه تعاون نیز در این راستا عمل نموده است .

انتهای پیام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 899

به "برداشت اتوماتیک اقساط تسهیلات قرض الحسنه از حساب مشتریان بانک توسعه تعاون غیرفعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشت اتوماتیک اقساط تسهیلات قرض الحسنه از حساب مشتریان بانک توسعه تعاون غیرفعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید