چندین برنامه حمایتی تازه نیز از طریق دولت ایجاد شده است

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران و به نقل از نارسیتی، برخی از کمک های مالی دولت فدرال که مربوط به کرونا است به تازگی تمدید شده و برنامه های حمایتی جدیدی هم معرفی شده اند. چند برنامه به تازگی تا سال 2022 تمدید شده است.

چندین برنامه حمایتی تازه نیز از طریق دولت ایجاد شده است

در 17 دسامبر، دولت فدرال گفت که موافقت سلطنتی در مجلس به لایحه C-2 داده شد. این لایحه از کارگران و کسب وکارها حمایت می کند تا بتوانند با اثرات ناشی از شیوع کرونای نوع اومیکرون مقابله کنند.

مزایای نو قرنطینه کارگران کانادایی نیز با این لایحه معرفی شده است و به کارگران واجد شرایط که به طور مستقیم تحت تأثیر قرنطینه بهداشت عمومی مرتبط با کووید-19 قرار گرفته اند، تا 7 می 2022، 300 دلار داده می شود.

همچنین، برنامه نو قفل محلی (Local Lockdown) به کسب و کارهایی که با محدودیت های موقت محلی نو روبرو می شوند تا حداکثر میزان موجود از طریق برنامه های یارانه دستمزد و اجاره ارائه می شود.

در کنار حمایت های نو، دو مزایای حمایتی نو نیز تمدید شده است.

مزایای مراقبتی بهبودی کانادا (CRCB) و مزایای بیماری بهبودی کانادا (CRSB) تا 7 می 2022 تمدید شده است و حداکثر مدت مزایا به دو هفته افزایش یافته است.

مزایای مراقبتی اکنون از 42 به 44 هفته و مزایای بیماری از چهار به شش هفته افزایش یافته است. افراد می توانند مثل سابق برای هفته 21 نوامبر 2021 درخواست دهند. درخواست های دوره 61 از 20 دسامبر 2021 آغاز می شود.

در مزایای مراقبتی بهبودی کانادا (CRCB) یک خانواده می تواند 500 دلار در واقع 450 دلار پس از کسر اقتصادیات، برای هر دوره یک هفته ای دریافت کند. برنامه CRSB به افراد 500 دلار، 450 دلار پس از کسر اقتصادیات، برای یک هفته پیشنهاد می کند.

در به روزرسانی اقتصادی و اقتصادی فدرال که در 14 دسامبر منتشر شده، برنامه های حمایتی بیشتری هم پیشنهاد شد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1926

به "چندین برنامه حمایتی تازه نیز از طریق دولت ایجاد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندین برنامه حمایتی تازه نیز از طریق دولت ایجاد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید