تحریم آمریکا علیه روسیه بابت نورد استریم اقدام جنگی است

به گزارش مجله افتخار، سخنگوی کرملین تحریم های آمریکا علیه روسیه بابت اجرای پروژه گازی نورد استریم-2 را یک اقدام جنگی برشمرد.

تحریم آمریکا علیه روسیه بابت نورد استریم اقدام جنگی است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی کرملین دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گفت که تحریم های ایالات متحده علیه روسیه بابت اجرای خط لوله گازی نورد استریم- 2 به مثابه یک اقدام جنگی است.

به نوشته خبرگزاری آلمان (دی پی ای)، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در این ارتباط گفت: در واقع این نوعی جنگ ترکیبی است. این جنگی ترکیبی است که ایالات متحده در پیش گرفته است.

پروژه خط لوله نورد استریم-2 برای انتقال گاز از روسیه به آلمان، به وسیله راستا زیر دریای بالتیک در حال اجرا است. ساخت و ساز این پروژه پس از تعلیق در سال 2019 به دلیل تحریم های ایالات متحده از سر گرفته شد. گفته می گردد خط لوله بیش از 90 درصد پیشرفت داشته است.

ایالات متحده به بهانه های مختلف از جمله به خطر افتادن امنیت متحدان ناتو خود را در اتحادیه اروپا وافزایش وابستگی آن ها به روسیه بار ها در راستا اجرای ین پروژه مهم گازی کارشکنی نموده است.

چندی قبل یک عضو ارشد مجلس آلمان در تبادل نظر با شبکه خبری راشاتودی گفت که کوشش های آمریکا برای جلوگیری از ساخت پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 به روش های مافیا شباهت دارد.

کلاوس ارنست عضو ارشد مجلس آلمان از اتحادیه اروپا خواست در برابر اقدامات آمریکا بایستد. وی در واکنش به تهدید های جدید آمریکایی ها برای تحریم شرکت های اروپایی دخیل در این پروژه گفت: کارهایشان به مافیا شباهت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1352

به "تحریم آمریکا علیه روسیه بابت نورد استریم اقدام جنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم آمریکا علیه روسیه بابت نورد استریم اقدام جنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید