تعرفه اینترنت برای تولیدکنندگان محتوای آموزشی نیم بها شد

به گزارش مجله افتخار، سازمان فناوری اطلاعات ایران در فراخوانی با اعلام محاسبه نیم بهای تعرفه اینترنت برای تولیدنمایندگان محتوای آموزشی، از آنها خواست برای دریافت این تعرفه لیست برنامه های کاربردی خود را اعلام نمایند.

تعرفه اینترنت برای تولیدکنندگان محتوای آموزشی نیم بها شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سازمان فناوری اطلاعات ایران در اطلاعیه ای اظهار داشت: براساس مصوبه شماره 237 و 248 کمیسیون تنظیم مقرارت ارتباطات، امکان اعمال تعرفه نیم بها و سرعت متفاوت برای تولیدنمایندگان محتوای داخلی، فراهم شده است.

براین اساس تمامی اپراتورهای داخلی موظفند امکان تفکیک ترافیک داخل از بین الملل را اعمال و تعرفه مصرف دیتای محتواهای داخلی را به صورتی ترجیحی و به میزان نصف تعرفه دیتای بین الملل محاسبه نمایند.

به همین منظور با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و با هدف حمایت از کسب و کارهای فعال در زمینه آموزش الکترونیکی، از تمامی تولیدنمایندگان محتوای داخلی آموزشی دعوت می گردد با مراجعه به سامانه درخواست خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران به نشانی http:،،g2b.ito.gov.ir نسبت به ثبت فهرست سامانه ها و برنامه های کاربردی (app) که در داخل کشور میزبانی می گردد اقدام نمایند تا اپراتورها تعرفه ترجیحی برای مشترکانی که به سایت های مذکور مراجعه می نمایند را اعمال نمایند.

به دلیل پیچیدگی های اجرای فنی برای اعمال تعرفه یاد شده از زمان ثبت درخواست تا فعال سازی، یک ماه زمان احتیاج است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1132

به "تعرفه اینترنت برای تولیدکنندگان محتوای آموزشی نیم بها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه اینترنت برای تولیدکنندگان محتوای آموزشی نیم بها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید