توئیت ترامپ باز هم برچسب هشدار گرفت

به گزارش مجله افتخار، ایسنا نوشت: شرکت توئیتر بار دیگر پیغام هشداری را بر روی توئیت تهدید زور بیش از حد علیه معترضان ترامپ منتشر کرد.

توئیت ترامپ باز هم برچسب هشدار گرفت

خبرگزاری رویترز، این دومین بار است که توئیتر چنین پیغام هشداری را به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بابت انتشار توئیت هایی در تهدید استفاده از زور بیش از حد علیه معترضان در واشنگتن دی.سی منتشر می نماید.

ترامپ در توئیتش نوشته: مادام که من رئیس جمهوری آمریکا هستم، هرگز در واشنگتن دی.سی منطقه خودمختار ایجاد نمی گردد. اگر آنها دنبال چنین چیزی باشند، با زور بیش از حد روبرو می شوند!

توئیتر هم در پاسخ به این مطلب نوشت که ترامپ سیاست های این رسانه را در برابر رفتار ناهنجار نقض نموده است.

پست توئیتری ترامپ پس از اعتراضات ضد نژادپرستی روز دوشنبه با پیغام منطقه خودمختار کاخ سیاه منتشر شد که اشاره دارد به منطقه ای در سیاتل که از سوی فعالان موسوم به اعتراض سازمان یافته کپتول هیل یا منطقه خودمختار کپتول هیل اشغال شد.

پلیس روز سه شنبه این منطقه را پاکسازی و دسترسی به آن را مسدود کرد؛ اوایل ماه جاری میلادی، مجریان قانون با استفاده از زور معترضان را متفرق نموده بودند.

این کمپانی رسانه اجتماعی نوشت، بر روی توئیت ترامپ برچسب اخطار منافع عمومی زده چون شامل تهدید برای آسیب زدن به یک گروه قابل شناسایی است. این برچسب توزیع توییت ها توسط مقام های دولتی که قوانین توییتر را نقض می نمایند، محدود می نماید، اما در عین حال آنها را به صورت آنلاین باز می گذارد تا امکان آنالیز داشته باشند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1034

به "توئیت ترامپ باز هم برچسب هشدار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت ترامپ باز هم برچسب هشدار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید