خبرنگاران سیستان و بلوچستان پایلوت پیروز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع

به گزارش مجله افتخار، زاهدان- خبرنگاران- سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با وجود محدودیت ها و کامل نبودن زیر ساخت ها در اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران مورد تقدیر نهاده شد و پایلوت کشوری انتخاب شد.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان پایلوت پیروز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع

ماندانا زنگنه چهارشنبه شب در نخستین کارگروه ساماندهی عرضه گاز مایع سیستان و بلوچستان گفت: طرح الکترونیک گاز مایع با هدف ارزیابی و برطرف مسائل و مسائل موجود از اسفند سال گذشته در این استان اجرایی شد.

وی ادامه داد: لازم است تدابیر لازم جهت تداوم اجرای طرح الکترونیکی گاز مایع در زاهدان تکمیل و برطرف نواقص آن تا قبل از آغاز فصل زمستان و افزایش تقاضا در سیستان و بلوچستان فراهم گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با وجود محدودیت ها و کامل نبودن اجرای این طرح توفیقات قابل قبول به همراه داشته به طوریکه علاوه بر تقدیر از سوی شرکت فرآورده های نفتی ایران به عنوان استان پایلوت اجرای طرح در کل کشور انتخاب شد.

وی اضافه نمود: همچنین لازم است برای رفاه حال شهروندان مناطق شهری و روستایی زاهدان ایجاد عاملیت های ثابت توزیع سیلندر گازمایع تدابیر لازم اتخاذ گردد.

زنگنه بر برطرف احتیاج نفت سفید شهروندان سیستان و بلوچستان تاکید نمود و گفت:عاملان فروش نفت در استان در شرایط کنونی شیوع کرونا ضمن جلوگیری از اجتماعات در محل توزیع زمینه ارتقای خدمات را فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگاران زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با جمعیتی حدود 700 هزار نفر همیشه نگرانی های خاص خود را در زمینه تامین سوخت داشته است که بعضی ها ادعا می نمایند با افزایش قیمت و اصلاح مدیریت مصرف بنزین بسیاری از رانندگان سوخت خودروهای خود را از بنزین به گاز مایع(LPG) تغییر داده اند و از طرفی با توجه به تفاوت فاحش قیمت موادسوختی در آنسوی مرزهای سیستان و بلوچستان بعضی افراد سهمیه نفت سفید خود را می فروشند و برای گرما و پخت و پز از گاز مایع استفاده می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 939

به "خبرنگاران سیستان و بلوچستان پایلوت پیروز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیستان و بلوچستان پایلوت پیروز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید