دومین نامه شورای شهر به روحانی، شهردار تحقق بند ق را پیگیری کند

به گزارش مجله افتخار، محمد علیخانی در مصاحبه با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که پس از سخنان رئیس شورا در خصوص یاری وزارت نفت از محل بند ق بودجه، شب گذشته وزارت نفت این موضوع را رد کرد، گفت: بر اساس اسناد و قانون توافقاتی میان شهرداری تهران و وزارت نفت به امضا رسیده که براساس آن در ازای هر نفر سفر با مترو که منجر به صرفه جویی سوخت گردد رقمی حدود 10 سنت به توسعه حمل و نقل عمومی یاری گردد. شورا نیز امروز در نامه ای که در حال نگارش است به رئیس جمهور عملیاتی شدن این قانون را دنبال می نماید.

دومین نامه شورای شهر به روحانی، شهردار تحقق بند ق را پیگیری کند

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه نامه های شورا به رئیس جمهور زیاد نشده است، گفت: دومین نامه است که ریاست جمهور ارسال می کنیم و نخستین نامه نیز در خصوص نوسازی اتوبوس های شهری و واریز یارانه دولت به بلیت مترو و اتوبوس ها بود. در خصوص نامه به معاون اول رئیس جمهور که با موضوع واگن ها بود درخواست شورا محقق شد.

علیخانی ادامه داد: وزیر نفت در شورای چهارم قول همکاری و عملیاتی کردن این موضوع را دادند و نمی دانیم چرا روابط عمومی وزارت نفت برخلاف سخنان وزیر، این موضوع را رد نموده اما ما پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید نمود: حضور شهردار تهران در هیئت دولت برای پیگیری چنین موضوعاتی است و ما به عنوان اعضای شورای شهر جهت یادآوری و تاکید بیشتر نامه ای را به ریاست جمهوری ارسال می کنیم. همچنین کارگروهی نیز برای تحقق بند ق تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 49

به "دومین نامه شورای شهر به روحانی، شهردار تحقق بند ق را پیگیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نامه شورای شهر به روحانی، شهردار تحقق بند ق را پیگیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید