سیاستمدار هندی: نارندرا مودی وظایف خود را نسبت به مسلمانان هند انجام نداد

به گزارش مجله افتخار، رئیس حزب مجلس اتحاد المسلمین هند ضمن مقصر دانستن نخست وزیر این کشور در کشتار مسلمانان اعلام کرد: او وظایف خود را نسبت به مسلمانان انجام نداد.

سیاستمدار هندی: نارندرا مودی وظایف خود را نسبت به مسلمانان هند انجام نداد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ملت تایمز، اسدالدین اویسی رئیس حزب مجلس اتحاد المسلمین هند با انتقاد از سیاست های دولت دهلی نو مسئولین این کشور را در فاجعه کشتار مسلمانان مقصر دانست.

وی شرح داد: دستگاه قضایی باید با جدیت به این مساله ورود کند و تمام مقصران آن را اعم از دولتی و غیر دولت مجازات کند.

اویسی گفت: متاسفانه زمانی که مسلمانان در شهر دهلی نو قتل عام می شدند نارندار مودی در حالی که لبخند به لب داشت از ترامپ استقبال می کرد.

رئیس حزب مجلس اتحاد المسلمین هند افزود: فاجعه بزرگ این است که همزمان با مرگ مسلمانان در سراسر هند مجلس شادی به پا شده بود.

وی تاکید کرد: دولت هند در عمل به وظایف خود نسبت به شهروندان مسلمان کاملا ناکام بوده و نتوانسته آنها را به درستی انجام دهد.

اویسی افزود: دولت مقصر و شخص نخست وزیر مقصر اصلی فاجعه کشتار مسلمانان هستند و باید پاسخگو باشند.

این سیاستمدار مسلمان گفت: مسئولین دولت هند حتی از رفتار خود شرمنده نیستند ظاهرا آنها نمی دانند که کم کاری های آنها باعث شده جنازه مسلمانان داخل فاضلاب ها پیدا شود.

وی که در مجلس این کشور سخنرانی می کرد افزود: مسئولین هندی ذره ای انسانیت ندارند زیرا اگر کمی احساس داشتند از کشته شدن مسلمانان مظلوم احساس شرمندهی می کردند.

وی گفت: ما در کنار قربانیان این کشتار فجیع و خانواده های آنها هستیم و تا زمانی که عاملان این اقدام وحشیانه مجازات نشوند از پا نخواهیم نشست.

گفتنی است هفته گذشته و در جریان حمله هندوهای افراط گرا و نظامیان هندی به مسلمانان بیش از 50 نفر کشته شدند و تعداد زخمی های نیز بالغ بر 400 نفر گزارش شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 823

به "سیاستمدار هندی: نارندرا مودی وظایف خود را نسبت به مسلمانان هند انجام نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار هندی: نارندرا مودی وظایف خود را نسبت به مسلمانان هند انجام نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید