شهروندان قزوینی این هفته در خانه های خود بمانند

به گزارش مجله افتخار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از مردم درخواست می کنیم تا انتها هفته جاری در خانه های خود بمانند.

شهروندان قزوینی این هفته در خانه های خود بمانند

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی گفت: با توجه به انتقال سریع ویروس کرونا از مردم درخواست می کنیم بیشتر اوقات هفته جاری را در خانه سپری نمایند و خریدهای روزمره خود را بیشتر به صورت اینترنتی از فروشگاه های مجازی انجام دهند.

حبیبی بیان نمود: کوشش و زحمت مسئولان و دست اندرکاران بهداشتی استان برای مقابله با این بیماری بدون همکاری و همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید و در واقع مسائل را مضاعف خواهدکرد.

وی با اشاره به گستردگی و فراگیری این ویروس اضافه کرد: موقعیت قرارگیری استان به شکلی است که محل تلاقی تردد مسافران از استان های دیگر است و همین امر، احتمال شیوع گسترده این ویروس را در استان افزایش خواهدداد.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: موارد مشکوک در استان به علت بی توجهی از هفته گذشته تا امروز 10 اسفند بیشتر شده است ولی تعداد زیادی از این افراد بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

حبیبی با اشاره به دیگر اقدامات اجرا شده در این راستا گفت: به ادارات استان قزوین تاکید شده است خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند تا شهروندان برای دریافت آنها کمتر به مراجعه حضوری احتیاج داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار قزوین درمورد صدور مرخصی برای کارکنان ادارات نیز بیان نمود: هیچگونه سخت گیری در مورد صدور مرخصی برای کارکنان صورت نگیرد و حتی مادران و بانوان کارمند نیز با هماهنگی مدیران به صورت دورکاری، وظایف خود را دنبال نمایند.

تا به امروز 2 مورد قطعی بیماری کرونا در استان قزوین گزارش شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 737

به "شهروندان قزوینی این هفته در خانه های خود بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان قزوینی این هفته در خانه های خود بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید