پلمب 20 واحد صنفی متخلف کرونایی در گچساران

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمب 20 واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

پلمب 20 واحد صنفی متخلف کرونایی در گچساران

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و همچنین به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم و پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، صنعت و معدن شهرداری از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح 20 واحد صنفی متخلف پر ریسک که بهداشت فردی و عمومی را رعایت نکردند و از دستورات شورای مرکزی کرونا در سطح شهرستان سرپیچی نمودند پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران شرح داد: در ادامه این طرح به 550 واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم تعطیلی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و رفع مسائل و عیوب موجود طی زمان معین نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، موسوی در سرانجام گفت: با توجه به اینکه این ویروس بسیار خطرناک و در صورت انتشار وسیع و عدم اقدامات فوری درمانی می تواند به سرعت، مرگ فرد مبتلا را رقم بزند، از تمامی شهروندان و اصناف متخلف می خواهیم هشدار های لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با مأموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1296

به "پلمب 20 واحد صنفی متخلف کرونایی در گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 20 واحد صنفی متخلف کرونایی در گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید